PNEVMATIKEPNEVMATIKE NASVETINASVETI PRODAJALCIPRODAJALCI

TISK IN NOVICE

Michelinove pnevmatike igrajo ključno vlogo pri rezultatih Rallya Monte-Carlo 2016

Michelinove pnevmatike igrajo ključno vlogo pri rezultatih Rallya Monte-Carlo 2016

V otvoritveni etapi WRC 2016 so se tekmovalci srečali s široko paleto različnih profilov poti in voznih razmer na cestišču, kar je pomenilo, da je bil ključen dejavnik imeti prave pnevmatike ob pravem času – kot je to na edinstvenem izzivu, Rally Monte-Carlo, že od nekdaj.


S skoraj 375  kronometri, razdeljenimi na 16 posebnih, in skupno dolžino 1.474,34 km, je zimska tekma ena od najdaljših etap v sezoni. Posebej težavna je zaradi številnih, nepredvidljiv pasti in posadke morajo uporabiti vse izkušnje, da bi brez poškodb prispele na cilj. Michelin je svojim partnerjem v pomoč s konkurenčnimi pnevmatikami in dragoceno službo za tehnično podporo. Različnost in vsestranskost Michelinovih pnevmatik, ki so letos na voljo – dva osnovna tipa, vsak v dveh različicah, omogočata ekipam, da v tednu dni na posameznih odsekih izkoristijo vse prednosti zmogljivosti pnevmatik v primerjavi s konkurenco.

Sobota zjutraj: Andreas Mikkelson dakazuje

Sobota je bil nesporno najtežji dan za tekmovalce, ki so se srečali z dvema poskusoma v krogu, ki je vseboval dva odseka - SS9/11 (51, 55 km) in SS10/12 (17,13 km), ki sta bila ponovljena popoldan, pred vrnitvijo v Monaco po SS13, z dolžino 36,6 km.

Proga posebej dolgega odseka SS9/11 je bila pretežno suha in čista, na SS10/12 pa so bili dolgi odseki s snegom in ledom, zato je bila izbira pnevmatik za ta dva kroga zares kompleksna zadeva. 

Za najboljšo možnost se je zjutraj odločila ekipa Andreas Mikkelsen/Jaeger Synnevag (Volkswagen Polo R WRC), ki si je s tem je postavila temelje za doseženo drugo mesto.

Večina tekmecev izbrala štiri "super-mehke" pnevmatike MICHELIN Pilot Sport SS5s, z dvema zimskima pnevmatikama PA4 brez lednih bodic v prtljažniku, Volkswagov par pa se je odpravil na pot štirimi pnevmatikami MICHELIN Pilot Alpin PA4 CLS z lednimi bodicami, kot rezerva pa sta bili dve pnevmatiki PA4 brez lednih bodic.

Ni bilo presenečenje, da je padel čas na SS9, a odločna borba se je nadaljevala na naslednji preizkušnji, kjer se je ponovno pokazalo, kako lahko izbira pravih pnevmatik na tekmi v Monte-Carlu vse spremeni : Norvežani so na SS10 dosegli najhitrejši čas  z razliko 49.3 sek glede na prvo uvrščeno ekipo Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (VW Polo R WRC)  in 54.2 sek glede na ekipo Neuville/Gilsoul, s katero so bili trd boj za položaj.  Če upoštevamo cel krog (SS9 in SS10) je par Mikkelsen/Jaeger povečal prednost pred ekipo Hyundaja za 17,7 sek.

MICHELIN Pilot Sport SS5: druga zvezda na snegu!

Na tekmi Rallye Monte-Carlo so bile prvič uporabljene pnevmatike SS5 v različici ‘super-soft’ (super mehke) iz programa MICHELIN Pilot Sport. Te nove, pri voznikih zelo cenjene pnevmatike, imajo enako zgradbo kot ‘soft’ pnevmatike MICHELIN Pilot Sport (S5) in so bile na začetku prevladujoča izbira WRC 2016.

“Nove pnevmatike MICHELIN Pilot Sport SS5 so v celoti izpolnile poslanstvo,” je povedal Jacques Morelli, manager Michelinovega programa FIA WRC. “Pri nizkih  temperaturah, katerim smo bili priča na dogodku, zlasti v višjih legah, so jih ekipe pogosto izbrale, z življenjsko dobo in ohranjanjem zmogljivosti pnevmatik so bile zadovoljne, tudi na najdaljših odsekih, kot na primer SS9/11 Lardier v Valença-Fayu, s 51,55 km dolžine.”

Raznolikost posameznih odsekov Rallya Monte-Carlo je za Michelin prava priložnost, da pokaže izjemno vsestranskost programa, čeprav sta bili na voljo za izbiro le dva osnovna tipa pnevmatik in tri različne gumene zmesi.

Zmaga na tekmi je končno pripadla ekipi Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC), pred ekipami Andreas Mikkelsen/Jaeger Synnevag in Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 WRC), ki so vsi, v celoti opremljeni s pnevmatikami Michelin, pristali na stopničkah. Francoski proizvajalec je zaključil v samem vrhu tudi pri WRC2, zahvaljujoč Elfynu Evansu in njegovemu novemu vozniku Craigu Parryu (Ford Fiesta R5).

Povzetek - pnevmatike Michelin, ki so na voljo za  Rallye Monte-Carlo 2016

Suha in mokra podlaga:

Pnevmatika MICHELIN Pilot Sport S5 (‘S’ za ‘soft’ (mehko) zmes) je zasnovana za uporabo na suhih cestah pri temperaturah pod 15°C, pa tudi na mokrih cestah. Prvič se je pojavila na zadnji tekmi August’s Rallye Deutschland, v Nemčiji. Novi pnevmatiki MICHELIN Pilot Sport H5 (trda gumena zmes, za Rallye Monte-Carlo ni na voljo) in S5 sta bili zasnovani za najtežje tekme na asfaltu v letu, kot so Tour de Corse in Rallye Monte-Carlo. Pri tem je bil opazen velik napredek v primerjavi s predhodnimi pnevmatikami verzij H4 in S4 iz programa Pilot Sport. Razlikovali sta se po bolj harmoničnem izgledu dezena, s homogenejšo obliko in velikostjo blokov dezena. Spremembe v zgradbi in materialih, ki so bili uporabljeni za gumeno zmes na tekalni plasti, so prav tako prispevali k boljšim zmogljivostim na mokri in suhi podlagi.

Dimenzija pnevmatik MICHELIN Pilot Sport S5 in SS5: 235/40R18 (20/65-18).

Sneg:

-Pnevmatika MICHELIN Pilot Alpin PA4
v popolnosti odraža Michelinovo prakso prenosa tehnologije s področja motošporta na ceste.Pnevmatika je bila solidno zastopana na tekmovanjih, a skupina razvojnih strokovnjakov Michelinovega motošporta in tehnološkega centra v Ladouxu, blizu Clermont-Ferranda v Franciji, jo je razvila z namenom, da se uporablja tudi za vožnjo po cesti.

Da bi se lahko spopadli z omejitvami tega zahtevnega rallya, je zgradba verzije za WRC bolj robustna kakor zgradba pnevmatike za cestno vožnjo, a pnevmatiki imata zelo podoben dezen, uporabljeni so podobni materiali. Pnevmatika MICHELIN Pilot Alpin PA4 je zgovorno priča o tem, kako lahko tehnologijo s področja motošporta koristno uporabimo pri industrijski proizvodnji pnevmatik za vožnjo po cestah.

Led:

-Pnevmatika  MICHELIN Pilot Alpin PA4 CL
Pnevmatika MICHELIN Pilot Alpin PA4 CL, opremljena z 200 lednimi bodicami, ki segajo 2 mm iz blokov dezena tekalne površine, je zasnovana za poledenelo podlago. Ledne bodice, s težo vsake manj kakor 2 grama, so kratke, da ščitijo cestno površino. Vstavljene so po posebnem postopku, ki ga je patentiral Michelin.

Dimenzija MICHELIN Pilot Alpin PA4 in PA4 CL: 215/45R18 (18/65-18).
Michelinovi tehnični svetovalci za ekipe: najpomembnejše osebe

Znanje Michelinovih tehničnih svetovalcev je za ekipe v času WRC sezone najpomembnejše; kadar koli spreminjajoči se pogoji ali nepredvidene situacije zahtevajo celovit izbor pnevmatik, neglede na dogodek. V času Rallya Monte-Carlo so nasveti svetovalcev lahko še pomembnejši, čeprav imajo zadnjo besedo vselej vozniki.

Michelin na tekmi Rallye Monte-Carlo 2016

Michelin je za Rally Monte-Carlo 2016 priskrbel 1.720 pnevmatik, 900 za tekmovalce WRC in 820 za tekmovalce WRC2. 

Na dogodku je bilo 27 Michelinovih uslužbencev:

Pascal Couasnon
, direktor, Michelin Motorsport
Nicolas Goubert, tehnični in izvršni direktor, Michelin Motorsport
Olivier Vialle,
direktor marketinga, Michelin Motorsport
Jacques Morelli
, vodja Rally programov, Michelin Motorsport

Pet specialistov za raziskave in razvoj
Štirje tehnični svetovalci za ekipe
Dva koordinatorja
10 monterjev
Dva predstavnika za tisk

KONTAKTNA OSEBA ZA TISK

Gonda Gabriella

+ 36 1 459 2940

gabriella.gonda@michelin.com

ČLANKI S TO TEMO

  • POVEZANI
  • Z NAJVEČ OGLEDI BRANI
  • NAJNOVEJŠI