PNEVMATIKEPNEVMATIKE NASVETINASVETI PRODAJALCIPRODAJALCI

MICHELIN PO SVETU

POSLANSTVO ZA BOLJŠO MOBILNOST

POSLANSTVO ZA BOLJŠO MOBILNOSTŽe od ustanovitve družbe je Michelinovo poslanstvo prispevati k razvoju mobilnosti blaga in ljudi in s tem k razvoju družbe. Naš širši cilj je zadovoljitev osnovnih potreb ljudi za socializacijo, izmenjave in odkritja

Michelin se je zavezal, da v vseh pogledih posluje odgovorno. To vključuje tudi zagotavljanje vedno bolj učinkovitih rešitev, s katerimi izpolnjujemo pričakovanja in želje kupcev ter delničarjev. Gre za spoštovanje naravnega okolja ob hkratnem doseganju zdrave gospodarske dejavnosti.

Vse Micheinove odločitve in dejanja temeljijo na naslednjih vrednotah:
  • spoštovanje strank
  • spoštovanje ljudi
  • spoštovanje delničarjev
  • spoštovanje okolja
  • upoštevanje dejstev

PREGLED DRUŽBE

PREGLED DRUŽBE

Poslanstvo Michelina je povečati mobilnost z uresničevanjem svojih temeljnih vrednot: spoštovanja strank, ljudi, delničarjev, okolja in upoštevanja dejstev.

Michelin ima vodilni položaj tako na vseh tržiščih pnevmatik*, kakor tudi pri storitvah, povezanih s potovanji. Z izkoriščanjem svojega vodilnega položaja na področju tehnologije, zmožnostjo novih inovacij, visoko kakovostnimi izdelki in storitvami ter zelo poznanimi blagovnimi znamkami lahko Michelin izvaja globalno strategijo širitve in izboljšanja učinkovitosti na vseh področjih poslovanja.

Nekaj ključnih dejstev o Michelinu:
  • 111,700 zaposlenih (102.692 za polni delovni čas)
  • V letu 2016 proizvedenih več kakor 187 milijonov pnevmatik ter 13 milijonov zemljevidov in vodnikov
  • Čisti prihodki od prodaje: 10,9 bilijonov €
  • Tržišče pnevmatik za osebna in lažja tovorna vozila: 80% pnevmatik prodanih v nadomestni prodaji
  • Tržišče pnevmatik za tovorna vozila: 80% pnevmatik prodanih v nadomestni prodaji (radialne)
  • 68 proizvodnih obratov v 17 državah
  • Tržne dejavnosti v več kakor 170 državah

*s 16,3 % deležem na globalnem tržišču, vrednostno. Vir: Tire Business, september 2009.

ORGANIZACIJA

ORGANIZACIJA

Za boljše razumevanje tržišča in zadovoljevanje potreb strank je skupina Michelin organizirana v proizvodne linije, vsaka za svoje področje aktivnosti, s svojo službo za trženje, razvoj, proizvodnjo in virov trženja.

Oglejte si animacijo s podrobnim pregledom organizacije Michelina

MICHELIN PO SVETU

MICHELIN PO SVETU

Če želite izvedeti vse o skupini Michelin, obiščite spletno stran naše družbe.