PNEVMATIKEPNEVMATIKE NASVETINASVETI PRODAJALCIPRODAJALCI

VODNIK ZA NAKUP PNEVMATIK

Ozadje novega označevanja: kdo in kako določa razrede pnevmatik?

Michelin 08 jun. 2012

Ozadje novega označevanja: kdo in kako določa razrede pnevmatik?

Nova evropska zakonodaja določa, da morajo biti vse, v Evropi prodane pnevmatike, opremljene z nalepko, ki vsebuje informacije o razredih zmogljivosti za posamezne parametre. Na prvi pogled bo tako mogoče ugotoviti razvrstitev pnevmatike glede na izkoristek goriva, zaviranje na mokri podlagi in zunanji kotalni hrup. Od 1. novembra 2012 bomo lahko pri nakupu primerjali pnevmatike na nov način. A kdo in kako določa razrede pnevmatik?

Nova uredba o označevanju pnevmatik ima 3 cilje: izboljšati varnost na cestah, znižati porabo goriva in s tem emisije toplogrednih plinov ter znižati raven hrupnosti prometa.

Razvrstitev v razrede z enotnimi standardi

Vsak proizvajalec ali uvoznik Evropi je odgovoren za razvrstitev svojih pnevmatik, v skladu s strogim sistemom testiranja. Namen tega samostojnega določanja razredov je zagotoviti dosledno in zanesljivo razvrščanje tako, da bi potrošniki imeti možnost zanesljive primerjave pnevmatike in blagovnih znamk. Vse evropske države so se zavezale, da bodo zagotovile spoštovanje sistema testiranja.

Kako se meri izkoristek goriva?

Pri kotaljenju pnevmatik po cesti se ustvarja določen upor, ki vpliva na količino porabljenega goriva. Z drugimi besedami: kotalni upor je energija, ki jo izgubijo pnevmatike na določeni poti. Če imajo vaše pnevmatike NIZEK kotalni upor, pomeni da imajo BOLJŠI izkoristek goriva.

Test:
Pnevmatike se preizkuša na vrteči se površini, pod standardiziranimi pogoji, ki predstavljajo povprečno uporabo. Test ponazarja vožnjo s hitrostjo 80 km / h, z obremenitvijo, ki ustreza 80 % obremenitve indeksa nosilnosti pnevmatike.

>>Vodnik glede novega označevanja

Kako se meri zavorna pot na mokri podlagi?

Ta test se opravi pod standardiziranimi, zakonsko določenimi pogoji, in sicer:
temperatura, stanje cestne površine, globina vode in hitrost.

 

 

Pogoji testiranja, ki jih določa evropska zakonodaja, so:

  • zimske pnevmatike se testirajo pri temperaturi med 2° in 20°C,
  • letne pnevmatike se testirajo pri temperaturi med 5° in 35°C,
  • globina vode je med 0,5 in 1,5 mm,
  • zaviranje s 4 pnevmatikami, s sistemom ABS med 80 in 20 km/h.

Kako testira Michelin:
odločili smo se, da izvedemo teste pri pogojih, ki so kolikor je mogoče podobni dejanskim pogojem vožnje v Evropi. To pomeni:
V prizadevanju, da se čim bolj približa potrebam svojih strank, bo Michelin izvajal teste zaviranja na mokri podlagi pri najbolj reprezentativnih temperaturah za tipično uporabo svojih pnevmatik v Evropi.

  • približno 20° C za letne pnevmatike za osebna in lahka tovorna vozila,
  • približno 7° C za zimske pnevmatike za osebna in lahka tovorna vozila,
  • med 7° C in 25° C za pnevmatike za tovorna vozila (ki se splošno uporabljajo poleti in pozimi).
Ker ni mogoče testirati vseh pnevmatik na tržišču pod enakimi pogoji, so vsi testi izvedeni v primerjavi z "referenčno" pnevmatiko. Na ta način je razred za posamezno pnevmatiko vedno določen glede na enotno, referenčno pnevmatiko.

>>Vodnik glede novega označevanja

Kako se meri zunanji kotalni hrup pnevmatik?

Za določitev ravni zunanjega kotalnega hrupa, se izmeri zmogljivost pnevmatike v decibelih (dB).

Test:
na rob ceste se namesti mikrofon, s katerim se meri raven hrupa, ko testno vozilo pelje mimo s hitrostjo 80 km/h.

>>Vodnik glede novega označevanja

Kaj je še pomembno pri izboru pnevmatik?

Označevanje je dober začetek, a za vas so prav tako pomembni še 3 drugi dejavniki glede zmogljivosti:
Življenjska doba pnevmatik: pnevmatike, ki vzdržijo dalj časa so lahko na daljši rok cenejše. S pravimi pnevmatikami lahko pridobite, v primerjavi z drugimi pnevmatikami, še eno, dodatno leto vožnje.
Oprijem pri vožnji v zavojih: 25% nesreč2 se zgodi v zavojih.
Oprijem na suhi podlagi:70% nesreč2 se zgodi na suhi cesti.

Uganite, kdo proizvaja pnevmatike, ki jih odlikujejo vse najpomembnejše zmogljivosti…
Naši inženirji že več kakor 120 let raziskujejo in uvajajo izboljšave pnevmatike glede teh pomembnih dejavnikov zmogljivosti, kakor tudi glede treh dejavnikov, ki so navedeni na nalepki. Z Michelinom lahko uživate optimalno ravnovesje zmogljivosti – brez vsakega kompromisa.
>>Spoznajte kako so lahko zmogljivosti z Michelinom še boljše

1Zmogljivosti izmerjene v skladu s testnimi metodami, ki jih predpisuje Uredba ES 1222/2009. Ocena vplivov Evropske skupnosti SEC (2008) 2860.
2
Raziskava prometnih nesreč (VUFO) in Tehnična univerza, Dresden: analiza 10.000 nesreč v 10 letih.

POIŠČITE PRAVE PNEVMATIKE MICHELIN ZA OSEBNA VOZILA

Za priporočilo vnesite podatke o avtu / dimenziji pnevmatik, določite potrebe za vožnjo

Prispevki, ki ste si jih nazadnje ogledali

V zbirki prispevkov, ki ste si jih nazadnje ogledali, ni ničesar

  • OSEBNA VOZILA
  • SUV - 4X4
  • LAHKA TOVORNA VOZILA - AVTODOMI
Loader