PNEVMATIKEPNEVMATIKE NASVETINASVETI PRODAJALCIPRODAJALCI

VODNIK ZA VZDRŽEVANJE

Splavanje na vodi je zelo realna, a nevidljiva nevarnost

Michelin 12 jul. 2011

Splavanje na vodi je zelo realna, a nevidljiva nevarnost

Do splavanje na vodi - akvaplaninga pride, voda vdre pod pnevmatike in je ni več mogoče odvajati. Plast vode se zbira pred pnevmatikami tako dolgo, dokler pritisk vode ni močnejši od pritiska pnevmatik, zaradi česar pnevmatike izgubijo stik s površino ceste. Zaradi izgubljenega oprijema pričnejo kolesa drseti, kar preprečuje odzivnost na dejanja voznika: krmiljene, zaviranje ali pospeševanje. Posledično prične vozilo zanašati ali se zavrti. Situacija je lahko zelo nevarna.

Kako preprečiti ali znižati nevarost splavnja na vodi

  • Z rednim nadzorom pnevmatik in zračnega tlaka.
    Prenizek zračni tlak močno poveča nevarnost splavanja na vodi. 30 % nižji zračni tlak od priporočenega pomeni veliko povečanje nevarnosti splavanja na vodi.
  • Preverjanje obrabe in globine dezena.
    Večja kot je globina dezena pnevmatik, več vode lahko pnevmatike odvajajo, s tem se zmanjša nevarnost splavanja na vodi.
  • Nižja hitrost.
    Upočasnite vožnjo, zlasti, če se približate lužam vode.

Kaj povzroča splavanje na vodi?

Zaradi prevelike količine vode lahko vozilo izgubi stik s površino ceste. Pnevmatike relativno hitro potujejo preko poplavljene površine in potiskajo pred sabo manjšo količino vode. Zaradi vpliva tekalne površine na vodo pred pnevmatikami se pritisk vode poveča. Če postane ta pritisk močnejši od pritiska pnevmatik na površino ceste, pnevmatike ne morejo več odbijati vode in se dvignejo s površine ceste. Višja kot je voda na cestišču in višja kot je hitrost, oba dejavnika skupaj toliko hitreje privedeta do poslabšanja vodljivosti vozila. Da bi zagotovili ustrezno obnašanje pnevmatik na mokri podlagi, je najprej potrebno izpodriniti vodo in vzpostaviti stik pnevmatik s podlago.

Razmerje med negativnim dezenom in vodo

Na srečo je splavanje na vodi v glavnem mogoče preprečiti z utori v dezenu in robovi na naležni površini dezena. Ko je dezen obrabljen, se odpornost proti splavanju na vodi zmanjša. Višja kot je voda na cestišču, hitreje pnevmatike izgubijo oprijem.

Anti Surf sistem: optimalen oprijem na mokrem

Če je na cesti veliko vode, pride pri večini pnevmatik do splavanja na vodi. Z Michelinovo tehnologijo kot je »Anti Surf« sistem  so na voljo boljše možnosti rezanja vodnega filma in s tem ohranjanja optimalnega oprijema. S pnevmatikami kot so MICHELIN Pilot Sport 3 je mogoče doseči optimalne zmogljivosti na mokrem. Posebno oblikovana, ukrivljena ramena pnevmatike MICHELIN Pilot Sport 3 omogočajo rezanje vodnega filma in tako višji prag splavanja na vodi, brez zmanjšanja skupne stične površine pnevmatike s tlemi.

POIŠČITE PRAVE PNEVMATIKE MICHELIN ZA OSEBNA VOZILA

Za priporočilo vnesite podatke o avtu / dimenziji pnevmatik, določite potrebe za vožnjo

Prispevki, ki ste si jih nazadnje ogledali

V zbirki prispevkov, ki ste si jih nazadnje ogledali, ni ničesar

  • OSEBNA VOZILA
  • SUV - 4X4
  • LAHKA TOVORNA VOZILA - AVTODOMI
Loader