PNEVMATIKEPNEVMATIKE POKAŽI VSE PNEVMATIKEPOKAŽI VSE PNEVMATIKE NASVETINASVETI

VODNIK ZA VZDRŽEVANJE

Dejavniki, ki ogrožajo stanje pnevmatik

Michelin 18 maj 2010

Dejavniki, ki ogrožajo stanje pnevmatik

Trije glavni dejavniki, ki predstavljajo nevarnost za pnevmatike, so:  fizični, okoljski in človeški. Kažejo se v obliki nepravilnega tlaka v pnevmatikah, poškodb cestišča, vremenskih pogojev, pomanjkanju vzdrževanja pnevmatik, obremenitvi, hitrosti, itd. Pri toliko dejavnikih, ki ogrožajo stanje pnevmatike, je nemogoče natančno napovedati njihovo življenjsko dobo. Pnevmatike Michelin so zasnovane, da omogočajo tisoče kilometrov odličnega delovanja. Če niso pravilno vzdrževane, so izpostavljene večji obrabi in poškodbam, zaradi česar lahko postanejo nevarne za uporabo.

Na kratko o treh glavnih dejavnikih, ki ogrožajo stanje pnevmatik

 

Fizični

  • Starost.
  • Obraba in poškodbe (predrtja, ureznine, udarci, izbokline, razpoke na gumeni zmesi tekalne plasti in bočnicah, itd.)
  • Vožnja čez udarne jame, robnike, ležeče hitrostne ovire itd.

DeformationAged tyre

Človeški

Environments
  • Neizvajanje rutinskih pregledov pnevmatik za obrabo in poškodbe.
  • Neuspešno ohranjanje pravilnega tlaka v pnevmatikah.
  • Premalo napolnjene pnevmatike.
  • Preveč napolnjene pnevmatike.
  • Ponovno polnjenje predrtih pnevmatik, ali pnevmatik, ki so delovale pod prenizkim tlakom.
  • Neredno preverjanje profila pnevmatike.
  • Uporaba pnevmatik še dolgo potem, ko le-te dosežejo minimalno dovoljeno globino profila.
  • Uporaba drugačne rezervne pnevmatike pri hitrostih, ki presegajo 70 km/h.
  • Spregledane spremembe v dinamičnem obnašanju, kot je izguba zraka, hrup, ali vibracije.
  • Uporaba različnih modelov pnevmatik na enem vozilu.
  • Poškodovanih pnevmatik ne pregleda strokovnjak.
  • Pnevmatike po hudem udarcu niso pregledane.
  • Stil vožnje.
  • Bivalne in avto prikolice.
  • Uporaba različnih dimenzij in modelov pnevmatik.
  • Pri uporabi pnevmatik na bivalnih in avto prikolicah ni ustrezno zvišan zračni tlak.
  • Pri vleki: V zadnjih pnevmatikah vlečenega vozila ni ustrezno zvišan zračni tlak.
  • Pri menjavi pnevmatik brez zračnic ni bil zamenjan ventil.
  • Izvajanje popravila pnevmatik doma in ne pri za to usposobljenem strokovnjaku.
  • Izvajanje trajnih popravil v lastni režiji in ne pri za to usposobljenem strokovnjaku.
  • Smatranje začasnih popravil kot trajno rešitev.
  • Uporaba pnevmatik na poškodovanih, ukrivljenih ali prirejenih kolesih.
  • Neskladna velikost pnevmatik in platišč.
  • Odstranjevanje in/ali vgradnja pnevmatik doma in ne pri za to usposobljenem strokovnjaku.
  • Vgradnja pnevmatik, katerih hitrostna kategorija in indeks nosilnosti ne ustrezata priporočilom proizvajalca vozila.
  • Pnevmatike po vgradnji ali zamenjavi niso uravnotežene.
  • Uporaba tesnilnih mas, ki niso bile odobrene.
  • Uporaba letnih pnevmatik pozimi, v mrzlem vremenu.
  • Nepravilno skladiščenje in rotacija.

 

Okoljski

  • Ekstremne temperature
  • Dež, led in sneg.
  • Olje in mast.

POIŠČITE PRAVE PNEVMATIKE MICHELIN ZA OSEBNA VOZILA

Za priporočilo vnesite podatke o avtu / dimenziji pnevmatik, določite potrebe za vožnjo

Prispevki, ki ste si jih nazadnje ogledali

V zbirki prispevkov, ki ste si jih nazadnje ogledali, ni ničesar

  • OSEBNA VOZILA
  • SUV - 4X4
  • LAHKA TOVORNA VOZILA - AVTODOMI
Loader