road hp

Vodenje je drugačno - Zakaj moj avtomobil trese?

Simptomi: Vibracije ali zibanje

car edito 6 5 tip vibrationshimmy 140319 help and advice

car edito 6 5 tip vibrationshimmy 140319 help and advice

Diagnostika: Pnevmatike niso ustrezno uravnotežene ALI okvara sistema vzmetenja
  • Pnevmatike, ki niso uravnotežene lahko povzročijo vibracije, ki povzročijo utrujenost voznika, prehitro ali neenakomerno obrabo pnevmatik in obrabo delov vzmetenja vašega vozila.

 

Rešitve in nasveti
  • Rešitev so lahko zelo enostavna  - npr. ponovno uravnoteženje pnevmatik
  • Prav tako boste morda morali popraviti sistem krmiljenja in vzmetenja.
  • Obiščite vašega strokovnjaka za pnevmatika takoj, ko opazite vibracije ali zibanje.
  • Če po ponovnem uravnoteženju vibracije ne izginejo, preverite nastavitev koles in/ali dele sistema vzmetenja.
  • Uravnoteženje pnevmatik se opravi, ko so prvič montirane na kolesa ali ko so po popravilu ponovno montirane.

 Simptomi: Vlečenje v eno smer ali slabo krmiljenje

car edito 6 5 tip pullingsteering 140319 help and advice

car edito 6 5 tip pullingsteering 140319 help and advice

Diagnostika 1: Slaba nastavitev 

Neenakomerna obraba sprednjih in zadnjih pnevmatik pomeni, da potrebujete popravek nastavitve koles.

Rešitev:

Veliko današnjih vozil je opremljenih z zadnjim vzmetenjem, ki se lahko pri nastavitvi prilagodi. Če je temu tako, vaše vozilo potrebuje nastavitev »sprednjega pogona« ali nastavitev »vseh štirih koles«, odvisno od opažanj. Obiščite vašega prodajalca pnevmatik, da opravi pregled.

Simptomi: Slaba vodljivost

6 5 tip poorhandling 140319

6 5 tip poorhandling 140319

Diagnostika: Poškodba pnevmatike, ki zahteva popravilo
  • Večino prebojev ali lukenj, ki jih povzročijo žeblji, ali zarez do 6 mm, ki se nahaja le na profilu, lahko popravi strokovnjak za pnevmatike  z uporabo v industriji pnevmatik odobrenih postopkov.
  • Popravilo pnevmatike na kolesu, samo s čepom ni zanesljivo in je nevarno, ker je po preboju potrebno pnevmatiko pregledati z notranje strani.

 

Rešitev:
  • Pravilno popravilo radialne pnevmatike (večina pnevmatik) vključuje vstavitev gumijaste zaplate na notranji strani pnevmatike in gumijastega polnila v luknjo.
  • Ne poskušajte popraviti predrtih pnevmatik, če je luknja večja od  6,35 mm ali kakršnim koli predrtjem bočnice. Prav tako ne dajajte v popravilo pnevmatik, ki so obrabljene bolj kakor do 1,6 mm globine profila.
  • Zamenjajte poškodovano pnevmatiko z rezervno pnevmatiko - vendar najprej na bočnici preverite vrednost ustreznega tlaka, omejitve glede hitrosti in prevoženih kilometrov.  Peljite vaše vozilo na pregled k strokovnjaku za pnevmatike.

 

Potrebujete dodatno pomoč?