4w 495 tire michelin primacy 4 plus features and benefits 2 nosignature landscape

Preverjanje obrabe tekalne plasti pnevmatik: kaj storiti, če pnevmatike izgledajo obrabljene

Namigi & nasveti za pnevmatike za osebna, SUV in lahka tovorna vozila

Mnogi vozniki pokličejo strokovnjaka za pomoč v zvezi s pnevmatikami, saj je to najboljši način, da ugotovijo, ali sta tekalna površina in bočnice v dobrem stanju. Vendar pa lahko vozniki sami preverijo globino profila pnevmatike s pomočjo merilnika globine profila ali kovanca za dvajset penijev. Druga možnost je, da pogledate indikatorje obrabe tekalne plasti, ki so razporejeni po obodu pnevmatike, kar je dober način za preverjanje obrabe pnevmatik. Če so poravnani s preostalo tekalno plastjo, je čas, da zamenjate pnevmatiko.

Kaj je tekalna plast pnevmatik?

Za začetek je verjetno vredno začeti z razlago, kaj pravzaprav je tekalna plast pnevmatik. Ko vozniki razumejo, kaj je tekalna plast pnevmatik, bi morali biti bolje opremljeni, da preverijo, ali ima tekalna plast njihovih pnevmatik še dovolj globine profila.

V bistvu je tekalna plast pnevmatike niz utorov, ki potekajo okoli zunanje površine pnevmatike. Ti utori zagotavljajo dober oprijem na cesti, na primer tako, da pomagajo razpršiti vodo, da preprečijo akvaplaning. Še več, brez ustrezne tekalni plasti bi postalo ustavljanje v trenutku veliko, veliko težje. Prav tako bi bilo brez tekalne plasti pnevmatike, ki bi pomagala pridobiti oprijem, veliko težje zagnati avto brez spodrsavanja koles.

Ali obstajajo različne tekalne plasti pnevmatik?

Pnevmatike MICHELIN so oblikovane z različnimi vzorci tekalne plasti pnevmatik.

Nekateri so zasnovani tako, da izboljšajo oprijem v ovinkih. Druge pnevmatike so posebej zasnovane tako, da pomagajo izboljšati oprijem v mokrih ali snežnih razmerah, tako da odvajajo vodo s poti.

Tekalne plasti pnevmatik so specifične za vsako vozno izkušnjo (uporaba na cesti, uporaba pozimi, za teren, mešana uporaba ....). Vse imajo nekoliko drugačen namen, vendar je na splošno treba upoštevati, da je tekalna plast pnevmatik bistvena za varnost in zmogljivost.

tyre tread

Zakaj se tekalna plast pnevmatik obrabi?

Ker so pnevmatike izdelane iz gumijastih zmesi, je neizogibno, da se bo tekalna plast pnevmatike zaradi različnih dejavnikov, vključno z vrsto vozila (hibridni, električni ali bencinski avtomobili), obnašanjem voznika, podnebjem, temperaturo, hrapavost cestne površine, mehansko stanje vozila (nastavitev previsa, poravnava koles, uravnoteženje koles, vzmetenje, menjalnik...), vzdrževanje, tlak v pnevmatikah itd., sčasoma obrabila.

Najnovejše pnevmatike MICHELIN so zasnovane tako, da zagotavljajo odličnost dolge življenjske dobe in visoko stopnjo zmogljivosti od prvega do zadnjega kilometra (*) skozi celotno življenjsko dobo pnevmatike. Temu pri Michelinu pravimo "Zmogljivosti, ki trajajo"!

Ko obrabljene pnevmatike dosežejo določeno točko, vožnja z njimi ni več dovoljena. V Združenem kraljestvu avtomobili ne opravijo MOT, če so pnevmatike preveč obrabljene. Zato je pomembno vedeti, kako pravilno preveriti ostanek tekalne plasti pnevmatik avtomobila.

*Naslednji programi pnevmatik so zasnovani tako, da nudijo visoko stopnjo življenjske dobe in dolgotrajne zmogljivosti: MICHELIN CrossClimate², MICHELIN Primacy 4, MICHELIN Pilot Sport 4, MICHELIN Alpin 6 in MICHELIN Pilot Alpin 5.

 Kako preveriti globino profila pnevmatike?

Preverite obrabo tekalne plasti z eno od treh metod:

Z indikatorji obrabe tekalne plasti

Indikatorji obrabe tekalne plasti so majhna, dvignjena področja na dnu utorov tekalne plasti. Na pnevmatikah MICHELIN slika Michelinovega možička prikazuje, kje so ti indikatorji v vsakem od glavnih utorov tekalne plasti.

Pnevmatiko je treba zamenjati takoj, ko se obrabi do višine indikatorja. Preostala globina profila pnevmatike je potem 1,6 mm, kar ustreza zakonskemu minimumu. Če presegate to mejo, ogrožate svojo varnost in kršite zakon.

Če je dosežen samo en indikator obrabe pnevmatike, je vaša pnevmatika nenormalno obraba (previsok ali prenizek zračni tlak, slaba poravnava). Poiščite strokovni nasvet!

1

Z merilnikom globine profila

Ena najboljših naprav za uporabo je preprost merilnik zraka, zasnovan za to specifično opravilo. Merilniki globine profila pnevmatik ne stanejo veliko in lahko natančno in hitro potrdijo globino profila.

46019927 m

S testom s kovancem za 20 penijev v Združenem kraljestvu 

Drug način za učinkovito preverjanje tekalne plasti pnevmatik je uporaba kovanca za 20 penijev namesto za ta namen izdelanega merilnika globine profila. Možno je, ker je rob na kovancu za 20 penijev ravno prave velikosti za merjenje globine 1,6 mm. V bistvu je vse, kar morajo vozniki narediti, vstaviti kovanec v utore okoli svojih delno obrabljenih pnevmatik in preveriti, ali še vidijo rob kovanca. Če ga ne vidijo, je preostala globina profila zadostna. Če pa rob gleda iz pnevmatike, potem delno obrabljena pnevmatika ni več ustrezna in jo je treba nemudoma zamenjati.

Globina glavnih žlebov pnevmatik mora biti najmanj 1,6 mm na 3/4 tekalne plasti pnevmatike.
Preverjanje obrabe je treba vedno opraviti na več točkah po obodu in širini pnevmatike. Vključuje tudi redne preglede, tako notranjosti kot zunanjosti, pri specialistu za pnevmatike.

Če je bila dosežena zakonska meja obrabe tekalne plasti, je treba pnevmatiko odstraniti in zamenjati.
Če pride do nenormalne obrabe ali razlike v obrabi med dvema pnevmatikama na isti osi, se je treba posvetovati s strokovnjakom za pnevmatike.

map search desktop

Poiščite trgovino s pnevmatikami blizu vas v sekundah

Išči po
Naslov, mesto ali poštna številka
Avtomobil
  • Avtomobil
  • Motorno kolo
Ugotovi mojo lokacijo
Išči

Vsako vidno perforacijo, urez ali deformacijo je treba temeljito preveriti. Prepustite to strokovnjakom! Strokovnjak za pnevmatike vam bo povedal, ali je pnevmatiko po poškodbi še mogoče popraviti.

Kot previdnostni ukrep, tudi če je splošno stanje pnevmatike na videz dobro in je v zakonskih mejah glede obrabe, Michelin
priporoča menjavo pnevmatik, ko so dosegle starost 10 let od datuma proizvodnje. Ta desetletna starostna meja se izračuna od datuma v oznaki DOT.

 

Uporabljate spletni brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira
Uporabljate brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira. To pomeni, da nekatere funkcije utegnejo neustrezno delovati. Posledica tega je lahko čudno obnašanje med spletnim brskanjem. Uporabite ali nadgradite/namestite enega od naslednjih brskalnikov, da boste čim bolje izkoristili to spletišče