(1) Tehnologija MICHELIN Acoustic zmanjša zaznano raven hrupa v avtomobilu za skoraj 20 % (notranja meritev hrupa, opravljena leta 2020 na dimenziji 245/45 R19 na vozilu KIA Cadenza. Raven hrupa izmerjena v območju "170-230Hz". ) Rezultati se lahko razlikujejo glede na vozilo, program in dimenzijo pnevmatik, hitrost vožnje in razmere na cesti.
Ko vozite po avtocesti, hitrost poveča hrup v kabini, kar seveda lahko povzroči neprijetno in utrujajočo izkušnjo vožnje. Da bi premagal to nevšečnost, je Michelin razvil akustično tehnologijo za proizvodnjo tihih pnevmatik, ki znatno zmanjšajo hrup v vozilu, brez ogrožanja zmogljivosti.
Spoznajte, kako deluje!
POVZETEK:
Zakaj slišimo hrup v kabini?
Da bi popolnoma razumeli učinkovitost naše rešitve, je prav, da razložimo vir zaznanega hrupa. Hrupa, ki ga slišite v kabini, ne ustvarjajo pnevmatike. Pravzaprav gre za vdolbine na cesti, ki udarjajo ob tekalno plast pnevmatike, ustvarjajo tresljaje različnih stopenj, odvisno od kakovosti oziroma stanja ceste, hitrosti in vozila.
Ker je pnevmatika votla in vsebuje stisnjen zrak, deluje kot resonančna komora, nekako kot boben z napeto kožo. Posledično se zvok tresljajev okrepi in ljudje v avtomobilu slišijo neprijetno brenčanje, še posebej, ko gre za električno vozilo, saj je motor tih.
Posebna tehnologija za tihe pnevmatike
Razvili smo rešitev za oblikovanje tihih pnevmatik, da bi izboljšali zvočno udobje v kabini. Rešitev, tehnologija MICHELIN Acoustic, ki učinkovito zmanjša hrup v avtomobilu, ki ga povzroča cesta.
Rezultat je občutno zmanjšanje hrupa v notranjosti vozila za približno 20 %(1).
Penasta rešitev za dušenje hrupa
Po meri zasnovana rešitev iz poliuretanske pene zmanjša hrup v avtomobilu tako, da duši njegovo resonanco, kar voznikom in potnikom omogoča, da v celoti izkoristijo prednosti prostoročnih komunikacijskih naprav, hkrati pa zmanjšuje utrujenost voznika na dolgih vožnjah. Tehnologija MICHELIN Acoustic duši hrup v notranjosti celo med vožnjo po spremenljivih razmerah na cesti.
Po meri oblikovana rešitev iz poliuretanske pene pomaga zmanjšati hrup v avtomobilu tako, da zaduši njegovo resonanco.
Dezen tekalne plasti za tišje pnevmatike
Ne samo, da ta posebna pena zaduši hrup, ki ga povzroča cesta, tudi vzorec tekalne plasti je zasnovan tako, da naredi pnevmatike tišje. Da bi to dosegli, pred razvojem uporabljamo simulacijsko orodje (Piano Noise Reduction - Piano zmanjšanje hrupa), ki nam omogoča, da preučimo pravilno razporeditev strukturnih blokov vzorca tekalne plasti pnevmatike.
Zakaj?
Ker vzorec tekalne plasti z bloki enake širine ustvarja frekvenco in s tem hrup pri kotaljenju. Da bi se torej izognili hrupu, ki ga povzroča ponavljanje vzorca tekalne plasti, poskrbimo, da so bloki vzorca tekalne plasti različnih širin, ne da bi pri tem ogrozili zmogljivost pnevmatike.
Kaj pomeni vrednost v decibelih na nalepki pnevmatike?
Čisto na dnu nalepke pnevmatike je vrednost v decibelih.
Pomembno je vedeti, da ta vrednost izraža hrup, ki se oddaja zunaj vozila, in ne kakovosti notranje akustike.
Katere pnevmatike MICHELIN imajo akustično tehnologijo?
Količina pene se razlikuje glede na vrsto frekvenc, ki jih je treba dušiti. In te so tesno povezane z vozilom, zato je ta tehnologija zasnovana v sodelovanju s proizvajalci vozil. Z drugimi besedami, pnevmatike, opremljene s tehnologijo MICHELIN Acoustic, so zasnovane izključno kot originalna oprema, t. j. so že vgrajene v vozila v novo vozilo, ki ga kupimo, da zagotovijo optimalno učinkovitost za povezane frekvence, da bodo vaša potovanja bolj prijetna in manj utrujajoča.
Morda vas bo zanimal tudi naš članek: "Hrup avtomobilov: ali so električni avtomobili tišji od bencinskih?"
Poiščite prave pnevmatike za vaše vozilo
Vnesite svoje vozilo ali velikost pnevmatik
We're searching for your tire...
Wait few seconds we're processing your photo
Pravna obvestila