V okviru revizije predpisov o splošni varnosti je Evropska unija pravkar pričela z nadgradnjo predpisov o pnevmatikah. Splošni cilj je merjenje zmogljivosti obrabljenih pnevmatik.  

ZAKAJ JE TA NADGRADNJA TAKO POMEMBNA ?

Evropska uredba, ki se uporablja za področje pnevmatik, predpisuje merjenje zmogljivosti zaviranja pnevmatik na mokri podlagi samo pri novin pnevmatikah. A raven te zmogljivosti, ki je za varnost ključnega pomena, se v celotni življenjski dobi pnevmatike manjša. Številni proizvajalci izdelujejo pnevmatike, ki so varne do pokazatelja obrabe (1,6 mm). Vendar ni ničesar, kar bi preprečilo prodajo pnevmatik, katerih zavorne poti se lahko v obdobju uporabe pnevmatik bistveno podaljšajo. Ker to z uredbo ni urejeno, lahko nekateri strokovnjaki in uporabniki iz previdnosti prenehajo uporabljati pnevmatike, preden dosežejo zakonsko dovoljeno mejo obrabe. 

KAJ VKLJUČUJE TA NADGRADNJA ?

llp si red banner

llp si red banner

Demontaža in prenehanja uporabe pnevmatik, preden dosežejo obrabo 1,6 mm* globine ostanka profila, v Evropi vsako leto predstavlja do 128 milijonov dodatnih PNEVMATIK ***, ki proizvajajo 6,6 milijona ton CO2 in 6,9 MILIJARDE EUROV ** izdatkov za voznike. Poleg izboljšanja varnosti na cesti bo ta uredba preprečila nepotrebne stroške. Prav tako bo z manjšo količino odpadnega materiala in izpustov CO2 prispevala k varovanju okolja. 

* Pri enakomerni obrabi vaših pnevmatik in upoštevanju priporočil proizvajalcev pnevmatik in avtomobilov. V primeru dvoma se posvetujte s strokovnjakom. 
**Podatki iz poročila družbe Ernst & Young z naslovom « Načrtovana zastarelost ni neizogibna » - Maj 2017.  
*** V skladu z internimi izračuni, opravljenimi v Ladouxu (tehnološki center, Clermont-Ferrand - Francija): tehnično sporočilo z dne 27. septembra 2016 o "Surovine, poraba goriva in emisije CO2, povezani s prezgodnjo zamenjavo pnevmatik za osebna vozila" 

michelin generic EN

michelin buget EN

michelin security EN

michelin environment EN

 

Potrebujete dodatno pomoč?