MICHELIN AGILIS 3

  • Pnevmatike za lahka tovorna vozila

  • Letne

    Letne

Poskrbite za vaše poslovanje in hkrati tudi za okolje!

Ustreza vašemu vozilu

ZAKAJ JE TO PRAVA PNEVMATIKA ZAME?

picto ecolo

ZASNOVANA TAKO, DA VARUJE OKOLJE

  -  Nov program letnih pnevmatik za lahka tovorna vozila, v celoti razvrščen v razred B v kotalni upor
  -  Rezultat je nižja poraba goriva in (1) znatno znižanje odtisa CO2 pri vašem lahkem tovornem vozilu: -100 kg CO2 letno ( skoraj enako kot CO2, ki ga hranijo 3 drevesa) (2)
  -  Ustvarja manj odpadkov in minimizira vpliv na naravne vire (3)

3 safety blue picto

VARNOST, KI TRAJA

  - Izvrstne zmogljivosti glede zaviranja (4) od prvega do zadnjega km (5,6), zahvaljujoč tehnologijam EverGrip
 - Nov program letnih pnevmatik za lahka tovorna vozila, v celoti razvrščen v razred A za zaviranje na mokri podlagi

picto mileage

MICHELINOVA ODLIČNOST GLEDE ŽIVLJENJSKE DOBE

 -  MICHELINOVO strokovno znanje glede pnevmatik za visoko število prevoženih km
 -  do 7 % več prevoženih km kot pri predhodni generaciji (7)

5 picto robustness

OJAČANA ROBUSTNOST

 - Edinstveni ščitniki na ramenu ščitijo bočnico pred poškodbami
 - Proti obrabi odporna gumena zmes, ki izhaja iz dokazane tehnologije pnevmatik za tovorna vozila
 -  Patentirana tehnologija proti zadrževanju v dezen vtisnjenih kamnov, prvič prilagojena za lahka tovorna vozila, zagotavlja dodatno zaščito, saj preprečuje zadrževanje kamnov in s tem podaljša življenjsko dobo pnevmatik. 

 

KAJ JE V OZADJU?

6 stone ejector 002

DEL ZA IZMETAVANJE KAMNOV

Preprečuje zajedanje kamnov v tekalno plast, zato daljša življenjska doba.

7 u shaped 0150

UTORI V OBLIKI ČRKE U

"Stranske stene" utorov so bolj "navpične", kar poveča delež negativnega profila pri 2 mm ostanka globine profila in s tem omogoča boljše izpodrivanje vode

kerbing shields

EDINSTVENI ŠČITNIKI NA BOČNICI

Proti poškodbam bočnice

9 élastomère 0150

INOVATIVEN POLIMER

omogoča višjo gostoto silike & saj in s tem boljši oprijem na mokri podlagi

Je to prava pnevmatika zame?

24 dimenzij na voljo za to pnevmatiko

MICHELIN Agilis 3 195/70R15C 104/102R

EVROPSKO OZNAČEVANJE PNEVMATIK

Razred za izkoristek goriva

B

Razred za oprijem na mokri podlagi

A

Razred za zunanji kotalni hrup

72 dB

Širina

195

Presečna serija

70

Premer

15

Nosilnost

104

Kategorija hitrosti

R

MICHELINOVA PRIPOROČENA CENA (z DDV)

MICHELIN Agilis 3 205/70R15C 106/104R

EVROPSKO OZNAČEVANJE PNEVMATIK

Razred za izkoristek goriva

B

Razred za oprijem na mokri podlagi

A

Razred za zunanji kotalni hrup

72 dB

Širina

205

Presečna serija

70

Premer

15

Nosilnost

106

Kategorija hitrosti

R

MICHELINOVA PRIPOROČENA CENA (z DDV)

MICHELIN Agilis 3 215/65R15C 104/102T

EVROPSKO OZNAČEVANJE PNEVMATIK

Razred za izkoristek goriva

B

Razred za oprijem na mokri podlagi

A

Razred za zunanji kotalni hrup

72 dB

Širina

215

Presečna serija

65

Premer

15

Nosilnost

104

Kategorija hitrosti

T

MICHELINOVA PRIPOROČENA CENA (z DDV)

MICHELIN Agilis 3 215/70R15C 109/107S

EVROPSKO OZNAČEVANJE PNEVMATIK

Razred za izkoristek goriva

B

Razred za oprijem na mokri podlagi

A

Razred za zunanji kotalni hrup

72 dB

Širina

215

Presečna serija

70

Premer

15

Nosilnost

109

Kategorija hitrosti

S

MICHELINOVA PRIPOROČENA CENA (z DDV)

MICHELIN Agilis 3 225/70R15C 112/110S

EVROPSKO OZNAČEVANJE PNEVMATIK

Razred za izkoristek goriva

B

Razred za oprijem na mokri podlagi

A

Razred za zunanji kotalni hrup

72 dB

Širina

225

Presečna serija

70

Premer

15

Nosilnost

112

Kategorija hitrosti

S

MICHELINOVA PRIPOROČENA CENA (z DDV)

PRAVNA OBVESTILA

 

(1) Razred "B" za kotalni upor po Evropskem označevanju, za primerjavo - MICHELIN Agilis+ je razvrščen v razred "C".
(2) Na osnovi interne raziskave  ""Analyse Cycle de Vie"" ACV (analiza življenjskega ciklusa), ki jo je v septembru 2019 izvedel Michelinov tehnološki center; primerjava pnevmatik MICHELIN Agilis 3 s pnevmatikami MICHELIN Agilis+, za dimenzijo 235/65 R16 115/113R.
Pri pnevmatiki AGILIS 3 je v primerjavi s pnevmatiko AGILIS + za 1,3kg manj CO2/ pnevmatiko na osnovi primera lahkega tovornega vozila s 4 pnevmatikami AGILIS 3 in letno prevoženimi 20.000, prihranek pomeni 104 kg CO2
Ob upoštevanju, da lahko drevo shrani v povprečju do 35 kg of CO2/letno  (odvisno od vrste in starosti drevesa - vir: CSR & sustainable development platform - platforma za trajnostni razvoj) torej je prihranek 104 kg/letno skoraj enak, kot če bi zasadili 3 drevesa. "
(3) Teža posamezne pnevmatike MICHELIN Agilis 3 je bila v primerjavi s pnevmatiko MICHELIN Agilis + znižana za 1,6 kg.
(4) Testi za zaviranje na mokri podlagi v izvedbi TÜV SÜV Product Service, po naročilu Michelina, med 80 in 20 km/h,  avgust 2019, dimenzija 235/65 R16 115/113 R, na vozilu LCV MB Sprinter 316CDI; primerjava pnevmatiki  MICHELIN Agilis 3 s konkurenčnimi pnevmatikami CONTINENTAL CONTIVANCONTACT 100 ;   GOODYEAR EFFICIENTGRIP CARGO; PIRELLI CARRIER; HANKOOK VANTRA LT RA18.
(5) Nove in obrabljene (Obrabljene pomeni obrabljene na stroju (obrušene) do globine indikatorja obrabe, v skladu z Evropsko uredbo za indikator obrabe globine profila ECE R30r03f), dimenzija 235/65 R16 115/113 R MICHELIN Agilis 3, presega prag za oprijem na mokri podlagi, ki ga določa Evropska uredba R117.
(6) Kot zadnji kilometer je mišljeno doseženo število kilometrov pri ostanku z zakonom predpisane globine profila (1,6 mm). Preverite veljavne predpise v vaši državi glede zakonsko predpisane globine ostanka profila
(7)  Na osnovi interne raziskave o obrabi pnevmatik, izvedene v oktobru 2018, primerjava pnevmatik MICHELIN Agilis 3 s pnevmatikami MICHELIN Agilis +, dimenzija 235/65 R 16C 115/113R, na vozilu Renault Master 130cv 3,5 t

Rezultati se lahko, glede na vremenske razmere in vrsto ceste, spremenijo.

Uporabljate spletni brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira
Uporabljate brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira. To pomeni, da nekatere funkcije utegnejo neustrezno delovati. Posledica tega je lahko čudno obnašanje med spletnim brskanjem. Uporabite ali nadgradite/namestite enega od naslednjih brskalnikov, da boste čim bolje izkoristili to spletišče