(1) - čas za prevožen krog - Interna raziskava, ki jo je v januarju 2018 v Nardu izvedel Michelin, z vozilom PORSCHE 911 GT2 RS z dimenzijo 265/35-20 na sprednji osi in dimenzijo 325/30-21 na zadnji osi, izmerjeno -2,9 sekunde po krogu, v primerjavi s pnevmatiko MICHELIN PILOT SPORT CUP 2. Skupna dolžina steze 6.227 m.
(2) - Ekvivalentnost dobička konjske moči - Na podlagi interne simulacije, ki integrira moč vozila, maso vozila, aerodinamične lastnosti, zmogljivost oprijema pnevmatik in progo. Enakovredno +150 KM pri vozilu s 520 KM.
(3) - povečana stična površina - Interna raziskava, v primerjavi s predhodnikom MICHELIN Pilot Sport Cup 2 N0, dimenziji 265/35R20 in 325/35R21.
(4) - rekordi časa prevoženih krogov, najboljši časi za krog:
- September 2017 Nürburgring Nordschleife (Nemčija) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:47,3 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS.
- April 2018 Nürburgring Nordschleife (Nemčija) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:56,4 na vozilu PORSCHE 911 GT3 RS.
- Oktober 2018 Nürburgring Nordschleife (Nemčija) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 6:40,33 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS (Manthey Racing).
- Marec 2019 Road Atlanta (ZDA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:24,88 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS.
- April 2019 Road America (ZDA) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:15,17 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS.
- Oktober 2019 Šanghajski mednarodni krog (Kitajska) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:20,324 na vozilu PORSCHE 911 GT3 RS.
- Oktober 2019 Peking Goldenport Cirk (Kitajska) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 1:09,459 na vozilu PORSCHE 911 GT3 RS.
- April 2019 Istanbul Park F1 krog (Turčija) MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R 2:06,856 na vozilu PORSCHE 911 GT2 RS.
PRIPOROČILA
- MICHELIN Pilot Sport Cup 2 & MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect sta polgladki pnevmatiki, optimizirani za uporabo na suhi stezi. Ultimativna različica MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R je optimizirana za ekstremne zmogljivosti na suhih dirkalnih stezah.
- Pri vožnji na mokrih stezah ali cestah s polgladkimi pnevmatikami, še posebej, če so že obrabljene, se lahko pojavi velika nevarnost akvaplaning – splavanje na vodi. Na mokrem cestišču vozite previdno in z zmanjšano hitrostjo. Prepričajte se tudi, da so vklopljeni asistenčni sistemi vozila. Kljub temu pa te pnevmatike izpolnjujejo zakonske zahteve za uporabo na javnih avtocestah in cestah v državah, kjer se prodajajo.
- Zaradi vodljivosti na stezi in cesti je zelo priporočamo namestitev kompleta štirih pnevmatik.
- Dodatne informacije za uporabo pnevmatike MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R: kot posebna pnevmatika za ekstremno suhe razmere MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R za zagotavljanje svoje optimalne zmogljivosti zahteva fazo ogrevanja, primerljivo z dirkalnimi pnevmatikami.
OPOZORILO
- Če pnevmatik ne uporabljate dlje časa, jih odstranite z vozila (nameščene na kolesih) in za čas hrambe znižajte njihov tlak na polovico normalne vrednosti.
- Pnevmatike hranite v čistem, suhem prostoru, zaščitite jih pred neposredno sončno svetlobo in viri ozona (električne naprave in materiali/kemikalije), pri temperaturi nad 0 °C (32 °F), v skladu z informacijami, ki jih Michelin navaja v tehnični dokumentaciji ali na spletnih mestih.
- Ne uporabljajte, shranjujte in ne rokujte s pnevmatikami, ne razpošiljajte jih pri temperaturah okolja pod -10°C (14°F).
- Pod temi pogoji se lahko komponente pnevmatike razgradijo, kar povzroči zmanjšano zmogljivost, pri nizkih temperaturah pa lahko pride do razpok ali poškodb zmesi pnevmatike, kar zmanjša možnost uporabe.
- Nikoli ne uporabljajte pnevmatike z razpokami, zlomi ali s poškodbami bočnice ali tekalne plasti. V primeru dvoma se posvetujte z lokalnim tehničnim oddelkom družbe Michelin.
- Pri dolgotrajni intenzivni uporabi na dirkališčih upoštevajte, da lahko pride do poškodbe pnevmatike in njene karkase, če večkrat zapeljete čez robnike na robovih dirkališča.
- Priporočamo, da po vsaki vožnji vizualno preverite pnevmatike, preden se vrnete na dirkališče
- Če ste večkrat zapeljali čez robnike (ali pa ste vozili izven steze) je priporočljivo preveriti notranje stanje pnevmatike in njeno konstrukcijo tako, da jo snamete s kolesa in prepustite strokovnjaku, da pregleda pnevmatiko glede morebitnih poškodb, tako na notranji kot zunanji strani.
GEOMETRIJSKE NASTAVITVE (NPR. PREVIS/STEKANJE KOLES)
- Za vožnjo po stezi je mogoče spremeniti geometrijske nastavitve (predvsem previs) za izboljšanje hitrosti v ovinkih in oprijema z doseganjem kar največje stične površine pnevmatik s podlago ter za preprečevanje prekomerne obrabe/utrujenosti zunanjega roba.
- Previs: za optimalne rezultate na stezi morajo biti nastavitve negativnega previsa med -1,5° in -3°, odvisno od steze in vrste vozila. Nikoli ne presezite -4° negativnega previsa.
- Vrednosti previsa za uporabo na cesti morajo temeljiti na priporočenih nastavitvah za »cesto«, da se zagotovi pravilno upravljanje in obnašanje vozila in pnevmatik.
- Funkcija Connect – pnevmatike MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect so že pripravljene - skladne z VDA rešitvijo (senzor za vgradnjo v pnevmatike), zahvaljujoč vnaprej nameščeni tehnologiji »Rubber Tire Mount« (pritrditev pnevmatike z gumo). Ne glede za kakšen namen se bodo pnevmatike uporabljale, Michelin potencialne kupce pnevmatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 Connect opozarja, da je potrebno na trgu preverjati razpoložljivosti rešitve s senzorjem za vgradnjo pnevmatik – VDA; kot tudi združljivost pnevmatik s standardom VDA. Za vašo informacijo – Orodje MICHELIN Track Connect, ki je vključevalo senzorje za namestitev na pnevmatike, združljive z VDA, je od 31. 3. 2023 ukinjeno. Če imate kakršna koli vprašanja, se obrnite na svojega distributerja.