MICHELIN PILOT SPORT CUP 2

  • Pnevmatike za osebna vozila
  • Letne

    Letne

PRIPRAVITE SE ZA STEZO.
PNEVMATIKA, HOMOLOGIRANA ZA UPORABO NA CESTI.

PNEVMATIKA, namenjena za najboljši čas na stezi in homologirana za vožnjo po cesti!

Ustreza vašemu vozilu

ZAKAJ JE TO ZAME USTREZNA PNEVMATIKA?

Avto Uvodnik michelin pilot sport cup 2 argument 1 Pnevmatike

Najboljši čas na suhi stezi(1)

1''20 hitrejši kot povprečje konkurenčnih izdelkov (1)

Michelin Pilot Sport Cup 2

Najboljša vzdržljivost na stezi(2)

40% več krogov kakor povprečje konkurenčnih izdelkov(2)

Avto Uvodnik pilot sport cup 2 argument 3 Pnevmatike

Najboljša v razredu glede eakomernosti doseženih časov(3)


Avto Uvodnik pilot sport cup 2 argument 4 Pnevmatike

Nova pnevmatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: izvrsten dosežen čas v krogu​​​​​​​

Ta, zadnja različica pnevmatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 je prilagojena izkušenim voznikom s hiperšportnimi avtomobili. Pnevmatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 z oznako "R" dosega izjemeno raven oprijema na straneh zaradi posebne gumene zmesi, ki izhaja neposredno iz oddelka pnevmatik za motošport.Pnevmatika MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R se osredotoča na merjenje časa ter omogoča tako oprijem, kot preciznost vožnje!

GALERIJA

Michelin Pilot Sport Cup 2

MICHELIN Pilot Sport Cup 2: Homologiran za uprabo na cesti, zasnovan za tekmovalne steze


MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 - TRACK LONGEVITY

Tehnologija za življenjsko dobo na stezi 2.0®


Porsche918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport Cup 2: 6:57 @ Nürburgring lap time record [Full video]

Porsche 918 Spyder x MICHELIN Pilot Sport​​​​​​​ Cup 2: 6:57, Nürburgring, čas rekord


KAJ JE V OZADJU?

Avto Uvodnik michelin pilot sport cup 2 technology 2 Pnevmatike

Tehnologija Bi-Compound (dvojna zmes)

Uporabljeni sta dve različni gumeni zmesi, za zunanjo in notranjo stran tekalne plasti

  • Zunanja stran: "visoko molekularna veriga" elastomerna zagotavlja izjemen oprijem, predvsem v tesnih zavojih
  • Notranja stran: trdnejši elastomer optimizira upravljanje krmiljenja in oprijem na mokri podlagi
Avto Piktogram michelin pilot sport cup 2 technology 1 Pnevmatike

Tehnologija za dolgo življenjsko dobo na stezi 2.0®

- Počasnejša obraba na zunanjem ramenu pnevmatike
- S posebno, proti obrabi zelo odporno gumo, ojačana zunanja stran ramen
Za boljšo vzdržljivost / dolgo življenjsko dobo na stezi

Avto Piktogram michelin pilot sport cup 2 technology 3 Pnevmatike

Spoznajte najnovejšo različico MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R: izvrsten dosežen čas v krogu

Na stezi hitrejši celo za 0,5 sec/km - popolnoma je zbegal merilce časa na stezi Nürburgring Nordschleife(4)

Kaj pravijo ljudje
to bi priporočali ljudje
4.43/5
★★★★★
★★★★★
Globalna ocena na osnovi 56 komentarjev
56 komentarjev
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Astonishing grip

CadSpeed - 6. maj 2021

Astonishing improvement in grip over the standard supplied Bridgestones on my Honda Type R. To the extent that the limits appear to be so huge that you don't want to test the limit off a track, this, obviously at the expense of grip in the wet, however, I would say that the handling is very predictable and let's be honest, if you chose this tyre as a year-round fit then your most likely know what you're doing and are a capable driver so you will know the limits. 5/5 would not choose any other tyre.

Prevedi to oceno
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
★★★★★
★★★★★
2 / 5

POOR MILAGE

BREWSTER - 6. december 2020

7000 MILES ON A MERCEDES A CLASS 250, FRONTS NEED REPLACING, RETIRED DRIVER NOT A BOY RACER,

Prevedi to oceno
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
View REPLY
REPLY:
23. november 2020
Dear Customer, Thank you for taking the time to review your tyre at michelin.co.uk. We’re sorry to hear that you weren’t satisfied. At Michelin, we take feedback seriously and are always looking for ways to improve. Your feedback has been passed onto our Customer Care Team, who will be in touch with you soon to discuss your issues. All the best, The Michelin Team.
★★★★★
★★★★★
5 / 5

Changed the handling of the Porsche 997...

TWOPE911 - 23. avgust 2020

Previously used Michelin PSS The performance is good...but the sports performance is fair... Later, it was replaced with Michelin Cup2 N0... The whole car was reborn... It's like changing to a high-performance suspension... So satisfied!! https://twope911.wordpress.com/2020/08/22/porsche-n-rated-tyres 満足度911ï% bc…/

Prevedi to oceno
  • Dry grip and braking
  • Longevity
  • Wet grip and braking
Ali imate to pnevmatiko?

Je to prava pnevmatika zame?

41 dimenzij na voljo za to pnevmatiko

MICHELINOVA PRIPOROČENA CENA

 

Priporočene maloprodajne cene (PMPC) so informativnega značaja. PMPC vključujejo DDV in ocenjeno ceno montaže, na osnovi povprečnih cen v državi. Ostale storitve ( odstranitev pnevmatik, uravnoteženje itd.) niso vključene. Nič na tej strani ne predstavlja prodajne ponudbe za prodajo drugih izdelkov po PMPC. Vsi prodajalci lahko maloprodajne cene določajo prosto, neodvisno od PMPC.

PRAVNA OBVESTILA

 

(1) Testi zunanjega partnerja – TESTNI CENTER DEKRA, po naročilu Michelina, vozilo Porsche  911 GT3 (997), v maju 2017, z dimenzijama 235/35-19 in 305/30-19. Razlika glede povprečnega časa za krog na stezi Charade (FR), primerjava pnevmatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pnevmatikami PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R in TOYO Proxes R888 R
(2) Testi zunanjega partnerja – TESTNI CENTER DEKRA, po naročilu Michelina, vozilo Porsche Carrera S, v maju 2017, z dimenzijama 235/35-19 in 305/30-19. Razlika v prevoženih krogih brez poškodb pnevmatik na stezi Charade (FR), primerjava pnevmatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pnevmatikami PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R in TOYO Proxes R888 R
(3) Testi zunanjega partnerja – TESTNI CENTER DEKRA, po naročilu Michelina, vozilo Porsche Carrera S, v maju 2017, z dimenzijama 235/35-19 in 305/30-19. Enakomernost, ocenjena na osnovi razvoja časov za prevožen krog s številom prevoženih krogov, na stezi  (FR), primerjava pnevmatik MICHELIN Pilot Sport Cup 2 s pnevmatikami PIRELLI Trofeo R, DUNLOP Sport Maxx Race, YOKOHAMA Advan Neova AD08R in TOYO Proxes R888 R
(4) Interna raziskava v Nardu, v izvedbi Michelina, v januarju 2018, vozilo PORSCHE 911 GT2 RS, z dimenzijama 265/35-20 na sprednji osi & 325/30-21 na zadnji osi, izmerjeno -2,9 sec/krog, v primerjavi s pnevmatiko MICHELIN Pilot Sport Cup 2
(5) Mnenja uporabnikov (301) o pnevmatiki MICHELIN Pilot Sport Cup 2, objavljeno 19. 9. 2018 na vseh Michelinovih evropskih spletnih straneh (informacije združene in zbrane na spletni strani: www.michelin.fr ter potrjene s strani sodnega izvršitelja)

 

UPRABA NA CESTI
• Upoštevajte polnilni tlak, ki ga priporoča proizvajalec avtomobilov

 

UPORABA NA STEZI


- POMEMBNO
• Za dan ko vozite na stezi, vedno začnite s polnilnim tlakom, ki je priporočen za UPORABO NA CESTI, s tem tlakom postopoma ogrejete pnevmatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2  
• Šele po nekaj enakomerno prevoženih krogih, preverite in rahlo prilagodite tlak, da dosežete najboljšo vrednost za vožnjo 


- OGRETE PNEVMATIKE
• Najboljši zračni tlak pnevmatik MICHELIN Pilot SPORT CUP 2 za vožnjo je med 2,3 bara (33 psi) in 2,7 barov (39 psi),  če so pnevmatike ogrete, odvisno od modela vozila in steze, kjer jih uporabljamo
• Vendar pa za nekatera vozila potreben višji tlak kakor 2,7 bara (39 psi, ko so ogrete)


- HLADNE PNEVMATIKE
• Nikoli ne polnite pnevmatik s tlakom, ki je nižji od 1,9 bara (28 psi), izmerjeno v hladnih pnevmatikah
• Za optimizacijo življenjske dobe pnevmatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 na stezi MICHELIN strogo priporoča vožnjo z zračnim tlakom vsaj med 2,0 (29 psi) in 2,4 bara (35 psi).

 

OPOZORILO!
• Redno preverjajte ostanek globine profila na tekalni plasti (vsaj 1,6 mm) in se prepričajte, da ni poškodb
• Redno preverjajte zunanje bočnice: če opazite kakršnokoli obrabo kot je izbrisane oznake na bočnici, je to lahko znak, da je tlak v pnevmatiki pri vožnji PRENIZEK. V tem primeru ponovno nastavite tlak na najmanj +0,2 bara (+ 3 psi), da povečate oprijem in podaljšate življenjsko dobo na stezi
• Najboljša zmogljivost (oprijem) je vedno dosežena z oprijemom tekalne plasti in ne z vožnjo po bočnicah.

Po končanem dnevu na stezi 
• Vselej preverite obrabo vaših pnevmatik MICHELIN PILOT SPORT CUP in ostanek globine profila, ki naj bo vsaj 1,6 mm, da se prepričate, da ni nobenih poškodb.
• Preden zapustite stezo in zapeljete ponovno na cesto: prepričajte se, da so se pnevmatike ohladile, napolnite pnevmatike z zračnim tlakom, ki ga priporoča proizvajalec vozila 
• Ne pozabite vključiti elektronskih varnostnih sistemov in sistemov za pomoč, ki so v vašem vozilu, ponovno nastavite sistem za nadzor zračnega tlaka

 

• OPOZORILO!
• Če pnevmatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 dalj časa ne uporabljate, jih snemite (montirane na platiščih) in za čas hranjenja znižajte zračni tlak na polovico običajne vrednosti 
• Pnevmatike hranite na čistem, zračnem prostoru, kjer ni direktne sončne svetlobe ali virov ozona (električni aparati kemični materiali) in pri temperaturi nad 0°C (32°F) v skladu z informacijami, ki jih MICHELIN posreduje v tehnični dokumentaciji ali na spletnih straneh
• Ne uporabljajte, hranite, manipulirajte in ne prevažajte pnevmatik MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 pri temperaturah nižjih -10°C (14°F)
• V takšnih pogojih se lahko lastnosti sestavnih delov pnevmatike spremenijo-poslabšajo, kar ima za posledico slabše zmogljivosti, pri nizkih temperaturah lahko pride do prask ali poškodb v zmesi pnevmatik, s tem se poslabša zmogljivost pnevmatik
• Nikoli ne uporabljajte pnevmatik s praskami, prelomi ali poškodbo bočnice ali dezena. Če ste v dvomu, se posvetujte z Michelinovo lokalno tehnično službo
• Če pnevmatike dalj časa intenzivno uporabljate na stezi, ne pozabite, da lahko pride do poškodb pnevmatike ali karkase zaradi ponavljajočih voženj preko robnikov ali ovir na stezi
• Svetujemo, da po vsakem krogu vizualno pregledate pnevmatike, preden se ponovno vrnete na stezo
• Če ste dalj časa, večkrat prevozili ovire ali robnike (ali če ste intenzivno vozili po stezi), svetujemo, da pregledate notranjost pnevmatik in zgradbo tako, da jih snamete s platišča, pregleda naj jih strokovnjak, ki naj ugotovi, če niso morda poškodovane na zunanji ali na notranji strani.

Geometrijske nastavitve t.j. previsni kot / stekanje
• Na stezi lahko prilagodimo geometrijske nastavitve (previsni kot), da izboljšamo hitrost v zavojih in oprijem. tako, da dosežemo najboljši - največji odtis in preprečimo prekomerno obrabo/utrujenost zunanjih ramen pnevmatike
• Previsni kot: Za optimalne rezultate na stezi naj bo negativni previsni kot med -1.5° & -3°, odvisno od lege steze in vrste vozila. NIKOLI ne presezite  -4° negativnega previsnega kota
• Vrednosti previsnih kotov za uporabo na cesti morajo biti v skladu s priporočenimi nastavitvami za cesto, da zagotovimo pravo vodljivost in obnašanje vozila ter pnevmatik.

 

PRIPOROČILA ZA UPORABO
• MICHELIN Pilot Sport Cup 2 je pnevmatika za steze (polgladka pnevmatika), posebej optimizirana za uporabo na SUHI stezi in zadnja različica MICHELIN PUILOT SPORT CUP 2 R za ekstremne zmogljivosti na SUHI dirkalni stezi.  
Na mokri stezi ali na cesti obstoja nevarnost splavanja na vodi, kar je skupno vsem širokim športnim pnevmatikam, zlasti če so pnevmatike že skoraj do konca obrabljene. Na mokrih cestah vozite previdno, z zmanjšano hitrostjo in poskrbite, da bodo vključeni sistemi pomoči za voznika.
Vsekakor te pnevmatike ustrezajo predpisom za uporabo na avtocestah in javnih cestah v državah, kjer so pnevmatike v prodaji
• Zaradi vodljivosti na stezi in na cesti strogo priporočamo vgradnjo kompleta 4 pnevmatik.
Dodatne informacije za uporabo pnevmatike MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R:
Ker gre za posebno pnevmatiko za ekstremne pogoje na suhi podlagi, zahteva pnevmatika MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 R čas, da se ogreje, podobno kot tekmovalne pnevmatike, da lahko doseže optimalne zmogljivosti.