(1) - visoka hitrost - v skladu z omejitvami hitrosti v cestno-prometnih predpisih.
(2) Togost v ovinkih - Interna raziskava togosti pri zavijanju, izvedena v oktobru 2020 na stroju, z dimenzijo 255/45 R19; primerjava MICHELIN Pilot Sport 4 SUV (100 %) s pnevmatiko MICHELIN Pilot Sport 4 EV (115 %).
(3) - oprijem na mokri podlagi - MICHELIN Pilot Sport EV je po Evropskem označevanju pnevmatik razvrščen v razred “B” za oprijem na mokri podlagi.
(4) - oprijem na mokri podlagi pri obrabljenih - Nove in obrabljene (obrabljene pomeni obrabljene na stroju (obrušene) do globine indikatorja obrabe, v skladu z Evropsko uredbo ECE R30r03f); z dimenzijo 255/45 R19 MICHELIN Pilot Sport EV, presega prag za oprijem na mokri podlagi, ki je določen z evropsko uredbo R117
(5) - izkoristek goriva - MICHELIN Pilot Sport EV po Evropskem označevanju pnevmatik razvrščen v razred “B” za izkoristek goriva.
(6) - boljši doseg baterije za HP EV - Interna raziskava kotalnega upora, izvedena v oktobru 2020, z dimenzijo 255/45 R19, v kateri so primerjali MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) in SUV MICHELIN Pilot Sport 4 (8,8 kg/t) ). Za električno vozilo z maso 2151 kg z avtonomijo 540 km ta vrzel 2,1 kg/t pripelje do povečanja avtonomije za več kot 60 km ali več kot 10 % začetnega dosega.
(7) - motnje zaradi hrupa - Interne meritve hrupa v letu 2016, z dimenzijo 245/45 R19 na vozilu KIA Cadenza. Raven hrupa, izmerjena v območju “170-230 Hz”. Rezultati lahko odstopajo, glede na vozilo, program in dimenzijo pnevmatik, hitrost in razmere na cestišču.