Z Michelinovim optimiziranim kotalnim uporom se doseg baterije vašega električnega SUV-ja podaljša.

Kako povečati domet električnega avtomobila?

Namigi & nasveti za pnevmatike za osebna, SUV in lahka tovorna vozila

Prometni hrup sestavljajo hrup motorja, hrup pnevmatik, hrup s ceste in hrup žvižganja. Toda ali električni avtomobili povzročajo manj hrupa kot bencinski? Odgovore boste našli v tem članku.

Kako lahko povečam domet mojega električnega avtomobila

Obstajajo štirje glavni načini, s katerimi lahko voznik izboljša svoj domet električnega avtomobila:

liv mich pilotsportev closeup master v04 njo

 Sprejmite uglajen, predvidljiv slog vožnje

Najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na povprečno razdaljo, ki jo lahko prevozi električni avtomobil, je znan kot <b>okolju prijazna vožnja</b>.

OIkolju prijazna vožnja je način vožnje, ki je številka ena med načini za optimizacijo porabe energije, tako v načinu, kako voznik pospešuje in upočasnjuje. Nekdo, ki redno hitro pospešuje po rdeči luči in močno zavira, bo imel manjši doseg kot voznik z bolj uglajenim slogom vožnje.

Hitrost je tudi dejavnik. Doseg se razlikuje glede na to, ali vozite po mestu, v predmestju ali po avtocesti. Hitreje kot vozite, hitreje boste porabili domet.

Poskrbite za tekoče vzdrževanje vozila

adobestock 127114466

Če si je treba zapomniti nekaj, je to, da je domet električnega avtomobila močno povezan z njegovim vzdrževanjem na splošno. To ne vključuje le rednih vzdrževalnih pregledov pri mehaniku, temveč tudi sezonsko nego in spremljanje tlaka pnevmatik vašega električnega avtomobila.

Na primer, zima lahko neposredno vpliva na vaš domet električnega avtomobila: ko postane hladno, se globalna učinkovitost baterije in motorja zmanjša. Pri temperaturah pod nič stopinj lahko vpliva tudi na doseg. Zato mnogi proizvajalci ponujajo možnost ogrevanja avtomobila, preden taterijo odstranijo.

Tlak v pnevmatikah vašega električnega avtomobila je prav tako pomemben dejavnik, ki vpliva na povprečno razdaljo, ki jo lahko prevozi električni avtomobil. Vožnja s premalo napolnjenimi pnevmatikami bo povzročila nepotrebno porabo električne energije, saj pnevmatike potrebujejo več energije za kotaljenje. Da ne omenjamo, da se lahko nepravilno napolnjene pnevmatike prehitro obrabijo ...

Odstranite nepotrebno obremenitev in vlečenje

Doseg je odvisen od obremenitve, ki jo nosi vozilo: večja kot je teža v avtomobilu, več energije je potrebne za njegovo premikanje. Izguba dosega je neizogibna. Zato preverite, da ne vozite v prtljažniku avtomobila nepotrebne teže!

Upoštevati je potrebno  tudi aerodinamiko. Strešni nosilci, nosilci za kolesa in tako naprej bodo povečali upor, povečali porabo energije in zmanjšali doseg. Za optimalno učinkovitost električnega avtomobila priporočamo: če ne greste na dopust, odstranite vso zunanjo dodatno opremo, da dosežete največji domet električnega avtomobila.

Fit your vehicle with the right electric car tyres

Namestitev pravih električnih avtomobilskih pnevmatik je bistvenega pomena za najboljšo učinkovitost električnega avtomobila v smislu dosega. Pnevmatike imajo ključno vlogo, zlasti zaradi tega, kar imenujemo kotalni upor. Ko želite, da se pnevmatika kotali, mora razpršiti malo energije in ta majhna količina razpršene energije zmanjša doseg baterije. Preprosto povedano: če je kotalni upora manjši, je doseg električnega vozila večji.

Zato je pri Michelinu kotalni upor v središču oblikovanja naših električnih avtomobilskih pnevmatik:

Na trgu vrhunskih nadomestnih pnevmatik MICHELIN e.Primacy povečuje vaš doseg za ocenjenih 7 % ali približno 30 km za vozilo z dosegom 400 km, v primerjavi z drugimi pnevmatikami v tej kategoriji (1)( 2). Za vaše visoko zmogljivo električno vozilo vam MICHELIN Pilot Sport EV zagotavlja 60 km dodatnega dosega(3)

Kako veste, katere pnevmatike imajo najmanjši kotalni upor? 

Kako poiščete najprimernejše pnevmatike za električne avtomobile za vaše vozilo? No, v nekaterih državah, na primer v Evropi (in kmalu na Kitajskem), obstaja posebne oznake – na primer nalepka, ki jo najdete na hladilniku. Na tej nalepki "razred A" pomeni najnižji kotalni upor. Torej, če bi primerjali pnevmatike razreda A s pnevmatikami razreda C, bi dobili večji doseg od pnevmatik razreda A.

PRAVNA OBVESTILA:

(1) - Pnevmatike MICHELIN e.PRIMACY spadajo v kategorijo vrhunskih letnih pnevmatik, tako kot blagovne znamke CONTINENTAL, GOODYEAR, BRIDGESTONE, PIRELLI, DUNLOP, in ki niso namenjene uporabi kot originalna oprema (tj. niso zasnovane za dosego določenih ciljev proizvajalcev avtomobilov); gre za pnevmatike, ki jih je mogoče kupiti pri prodajalcih.

 

(2) - Povečan doseg baterije EV in zmanjšanje izpustov CO2 – Ko je nova, pnevmatika MICHELIN e.PRIMACY ustvari povprečno 2 kg/t manj kotalnega upora kakor konkurenčni izdelki, kar ustreza zmanjšanju porabe goriva do 0,21 l/100 km, kar ustreza znižanju izpustov CO2 do 5 g za vozilo VW Golf 7 1.5 TSI ali enakovreden dodatek do 7 % dosega za VW e.Golf.

 

(3) -  Interna raziskava kotalnega upora, izvedena v oktobru 2020, z dimenzijo 255/45 R19, v kateri so primerjali MICHELIN Pilot Sport EV (6,7 kg/t) in SUV MICHELIN Pilot Sport 4 (8,8 kg/t). Pri električnem vozilu z maso 2151 kg z dosegom 540 km ta vrzel 2,1 kg/t pripelje do povečanja dosega več kot 60 km ali več kot 10 % začetnega dosega.

Uporabljate spletni brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira
Uporabljate brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira. To pomeni, da nekatere funkcije utegnejo neustrezno delovati. Posledica tega je lahko čudno obnašanje med spletnim brskanjem. Uporabite ali nadgradite/namestite enega od naslednjih brskalnikov, da boste čim bolje izkoristili to spletišče