electric car winter tyres

Ali električni avtomobili potrebujejo zimske pnevmatike?

Namigi & nasveti za pnevmatike za osebna, SUV in lahka tovorna vozila

Pri izbiri pnevmatik je treba vedno upoštevati posebnosti električnih vozil (EV). A to velja za zimske gume? Ali so zimske pnevmatike obvezne za ta tip avtomobila? Ali električni avtomobili potrebujejo posebne zimske pnevmatike? Katere so najboljše zimske pnevmatike za električne avtomobile? Katere pnevmatike MICHELIN zagotavljajo varnost, varovanje okolja in udobje pozimi za EV? Preberite, če želite dobiti vse odgovore na vaša vprašanja o zimskih pnevmatikah za električna vozila.

Kakšna je razlika med pnevmatikami za električne avtomobile in pnevmatikami za neelektrična vozila?

Pri načrtovanju pnevmatik za električna vozila moramo upoštevati razlike med električnimi in neelektričnimi vozili (vozila z motorjem z notranjim zgorevanjem). Odvisno od vrste vozila, obnašanja pri vožnji, okolja in razmer na cesti, se lahko zmogljivost pnevmatike razlikuje, če gre za električno vozilo ali vozilo na motor z notranjim izgorevanjem.

Električni avtomobili so obremenjeni z baterijami, zato potrebujejo pnevmatike, ki lahko prenesejo dodatno težo. Medtem ko baterija električnega avtomobila shranjuje energijo, je električni motor tisti, ki zagotavlja trenutni navor ... in tišino! Pri električnem vozilu takoj, ko pritisnete na plin, dosežete 100 % moči vozila. To pomeni, da so prenosi teže ostrejši, veliko bolj intenzivni kot pri vozilu z motorjem z notranjim izgorevanjem, kar vpliva na obrabo pnevmatik.

Drug dejavnik, zaradi katerega se pnevmatike za električne avtomobile razlikujejo od pnevmatik za neelektrične avtomobile, je hrup. Brez hrupa motorja z notranjim izgorevanjem je zvok pnevmatik na cestišču v električnem avtomobilu veliko bolj opazen. Zato morajo proizvajalci pnevmatik ustvariti veliko tišje pnevmatike. Tako se zmanjša hrup v notranjosti.

Vendar pa obstajajo obstoječe pnevmatike, ki se lahko uporabljajo na obeh vozilih, električnih in neelektričnih.

Ali električni avtomobili potrebujejo zimske pnevmatike?

Čeprav obstajajo razlike med električnimi in neelektričnimi vozili, oboje enako potrebujejo zimske pnevmatike, kar je treba upoštevati, ko temperatura pade pod 7 stopinj Celzija in ko nas te nizke temperature spremljajo vsak dan. Še več, zavedati se moramo, da so zimske pnevmatike potrebne za zagotavljanje varnosti vas in vaših sopotnikov, saj najboljše zimske pnevmatike za električne avtomobile ohranjajo prožnost in lahko skrajšajo zavorno pot vozila za več kot dvakrat.

Če potrebujete zmogljive zimske pnevmatike, so pnevmatike MICHELIN Pilot Alpin 5, MICHELIN Pilot Alpin 5 SUV in MICHELIN Pilot Alpin PA4 odlične zimske možnosti za vaše električno vozilo. Te pnevmatike so oblikovali in odobrili vrhunski proizvajalci vozil ter zagotavljajo dolgotrajen nadzor in oprijem na snegu, na mokrih in suhih cestah. Zasnovane so tako, da zagotavljajo krajšo zavorno pot na zimskih cestah, hkrati pa imajo, zaradi nižjega kotalnega upora, manjši vpliv na porabo goriva, kar vam daje več svobode z vašim električnim vozilom. Upoštevajo tudi povečano težo in navor električnih vozil; zasnovane so tako, da imajo kar najdaljšo življenjsko dobo (1) in seveda osnovne značilnosti za varno vožnjo.

Za "manjša" električna vozila, kot sta BMW i3 ali Renault Zoé, se lahko zanesete na MICHELIN Alpin 6 , če se soočate s zahtevnimi zimskimi razmerami. Pri nekaterih predpisovalcih, kot je ADAC, je bila pnevmatika dobro uvrščena na testih, kar je prispevalo k pridobitvi priznanja proizvajalca zimskih pnevmatik, ki ga je prejel MICHELIN, od Autobilda, v letih 2021 in 2020. Pnevmatika vam zagotavlja dolgotrajne zmogljivosti pri zaviranju in oprijemu na snegu (2).

Električno vozilo je lahko opremljeno tudi s pnevmatikami MICHELIN CrossClimate², ki veljajo za mojstra v kategoriji celoletnih pnevmatik v Evropi (3). Z MICHELIN CrossClimate² boste prihranili čas in denar ter obdržali vse leto iste pnevmatike, da se boste varno prevažali kamor koli in v vsakem vremenu. Druga generacija, MICHELIN CrossClimate², je že pridobila homologacijo za popolnoma električno vozilo, kot je Volvo XC40. Na voljo je tudi za Renault Zoé, BMW i3, Volkswagen ID4 in bo leta 2022 predstavljena za Volkswagen ID3.

V še zahtevnejših zimskih razmerah so odlična izbira pnevmatike MICHELIN X-ICE SNOW ali zimske pnevmatike z žebljički MICHELIN X-ICE NORTH 4. Pnevmatika MICHELIN X-Ice North 4 je zasnovana za ultimativni nadzor na ledu, saj te tehnologije linije pnevmatik zagotavljajo izboljšano zavorno zmogljivost in oprijem na ledu, zasnovana pa je bila za odlično zaviranje in pospeševanje na snegu ter nižji kotalni upor kot predhodna generacija pnevmatik (4). Poleg tega so zaradi matematičnega algoritma, uporabljenega za določitev namestitve lednih bodic na pnevmatiki, njene ravni hrupa ugodno nizke za pnevmatike z žeblji - ježevke. Če sta raven hrupa in udobje problematična, je morda boljša možnost zimska pnevmatika brez žebljev.

Zakaj izbrati zimske pnevmatike MICHELIN za električna vozila?

Michelin oblikuje zimske pnevmatike za vsa vozila po najvišjih standardih. Električna vozila so lahko bolj zahtevna glede zmogljivosti pnevmatik na treh ključnih področjih: obraba, doseg, hrup - in Michelin ima široko ponudbo zimskih pnevmatik, ki je zasnovana za zadovoljevanje teh posebnih potreb, hkrati pa zagotavlja zimsko mobilnost in varnost, ki jo zagotavljajo najboljše zimske pnevmatike MICHELIN za električne avtomobile.

MICHELIN’s best winter tyres for electric cars
  • Obraba. Za zimske pnevmatike Michelin je znano, da zagotavljajo dolgotrajno obrabo, kar velja tudi za naše najnovejše ponudbe: MICHELIN X-ICE SNOW, MICHELIN X-ICE NORTH 4, družina MICHELIN Pilot Alpin 5 . Ker so električna vozila običajno težja, je Michelin zato poskrbel s številnimi dimenzijami zimskih pnevmatik, ki so že predvidene za dodatno obremenitev.
  • Doseg. Michelin je že več kot 3 desetletja pionir na področju tehnologije nizkega kotalnega upora. MICHELIN GreenX, pionirska pnevmatika za varčevanje z energijo, je bila predstavljena leta 1992. Od takrat si Michelin nenehno prizadeva za zmanjšanje kotalnega upora svojih pnevmatik. To vključuje pnevmatiko MICHELIN X-Ice Snow, katere kotalni upor je bil zmanjšan za 9 % v primerjavi s pnevmatiko predhodne generacije (5).
  • Hrup. Zimske pnevmatike MICHELIN so prilagojene s klavirsko tehnologijo za nizek hrup dezena. MICHELIN X-Ice Snow, MICHELIN X-Ice North 4, MICHELIN Pilot Alpin in MICHELIN Latitude Alpin nudijo zelo nizko raven hrupa. Zato so idealna izbira za električna vozila.

 

Če povzamemo, ima Michelin trenutno močan portfelj zimskih pnevmatik, ki ustreza današnjim električnim vozilom in potrebam potrošnikov.

Kako izbrati pravo zimsko pnevmatiko za električni avtomobil?

Izbira najboljših zimskih pnevmatik za električne avtomobile je enaka izbiri zimske pnevmatike za neelektrično vozilo. Upoštevati morate zmogljivost pnevmatike na snegu in ledu (tj. oprijem, zaviranje), razpoložljivost pnevmatik, garancijo za pnevmatike, ceno, itd. Obstajajo še dodatni dejavniki, ki jih boste želeli upoštevati pri izbiri zimske pnevmatike za svoje električno vozilo: doseg, teža, navor in hrup, kot je navedeno zgoraj.

Če ste voznik električnega vozila, ki ga skrbi skupen doseg vozila, potem je izbira ene izmed najboljših zimskih pnevmatik MICHELIN za električne avtomobile z nizkim kotalnim uporom za vas odlična možnost. Električna vozila so težja od neelektričnih vozil, kar pomeni, da boste morali izbrati pnevmatiko, ki lahko varno prenese dodatno obremenitev vozila. Te informacije najdete v priročniku za uporabo vašega vozila ali na nalepki s podatki o pnevmatikah na voznikovih vratih vašega vozila. Poleg tega imajo električna vozila večji navor in večjo moč pospeševanja kot neelektrična vozila, kar lahko poveča obrabo pnevmatik. Če želite več letnih časov uživati ​​v zimskih zmogljivostih svojih pnevmatik, izberite eno izmed Michelinovih zimskih pnevmatik, ki nudijo dolgotrajno zmogljivost za vaše električno vozilo.

Pnevmatike imajo velik vpliv na obnašanje vozila, zato je pomembno imeti najboljše zimske pnevmatike za električne avtomobile. Vožnja pozimi je težavna, ne glede na to, katero vozilo vozite, zato je nujna izbira vrhunske zimske pnevmatike, ki zagotavlja odlične zimske zmogljivosti, varnost in mobilnost. Zimske pnevmatike so zasnovane za boljše delovanje v najrazličnejših zimskih razmerah, kot so mokre ceste, snežna brozga, sneg in led. Prav tako v teh pogojih izboljšajo oprijem in zmogljivost vašega vozila ter skrajšajo zavorno pot za večjo varnost. Če povzamemo, prave zimske pnevmatike za električno vozilo so lahko enake zimske pnevmatike kakor za neelektrično vozilo.

Kako zaščitim pnevmatike na svojem električnem avtomobilu?

Kot pri vseh drugih pnevmatikah, lahko pnevmatike za električne avtomobile zaščitite in s tem optimizirate njihovo življenjsko dobo na dva glavna načina : vzdrževanje in način vožnje.

Vzdrževanje pnevmatik za električne avtomobile vključuje spremljanje tlaka, poravnave in obrabe pnevmatik.

Tlak v zimskih pnevmatik električnega avtomobila je pomemben dejavnik, ki vpliva na povprečno razdaljo, ki jo lahko prevozi električno vozilo. Vožnja s premalo napolnjenimi zimskimi pnevmatikami bo povzročila nepotrebno porabo električne energije, saj pnevmatike bodo pnevmatike potrebovale več energije za kotaljenje. Da ne omenjamo, da lahko nepravilno napolnjene zimske gume povzročijo prezgodnjo obrabo. Upoštevajte, da vozila dobijo nalepko proizvajalca, ki označuje priporočeni tlak za določene dimenzije avtomobilskih pnevmatik. Obstajajo tudi priporočila za preverjanje tlaka glede na to, ali je avto obremenjen ali ne..

Okolju prijazna vožnja je izraz, ki ga dandanes slišimo vse pogosteje in z dobrim razlogom. S ciljem zmanjšati porabo energije pravi slog vožnje ne samo poveča doseg električnega vozila, temveč tudi optimizira kakovost in zmogljivost pnevmatik električnih vozil.

Skratka, stil vožnje je še posebej pomemben. Uporabljajte zmerno pospeševanje in nežno, regenerativno zaviranje.  Bodite previdni pri vožnji v zavojih. To je najboljši način za podaljšanje dosega baterije in dolgo življenjsko dobo vaših pnevmatik za električne avtomobile.

Ali obstajajo priporočila za vožnjo pozimi z električnim avtomobilom?

Drive safely in winter with the best winter tyres for electric cars

Prva stvar, ki jo je treba upoštevati, je, da so električna vozila zaradi baterij običajno težja od navadnih vozil. Če vozite po isti cesti z enakimi pnevmatikami, bo težji avto največkrat porabil več časa za znižanje hitrosti. To še posebej velja pri vožnji po zimskih cestah, ki so lahko zasnežene ali poledenele. Vozniki električnih vozil naj poskrbijo za večjo varnostno razdaljo do vozila pred seboj ter si zagotovijo daljšo zavorno pot in več časa za ustavitev. Seveda so lahko nekatere najboljše zimske pnevmatike za električne avtomobile, ki so zasnovane za izboljšanje zavorne poti, kot je pnevmatika MICHELIN® X-Ice SNOW, precej v pomoč.

Električna vozila imajo tudi veliko navora, zato je enostavno vrteti gume. Z gladkim pospeševanjem in nemotenim upravljanjem krmila ohranili nadzor nad vozilom. Agresivni gibi bodo povečali možnost zdrsa pnevmatik. Če želite ohraniti ali celo povečati svojo samozavest pri vožnji električnih vozil pozimi, bi morali vaditi in obvladati gladko pospeševanje in krmiljenje.

Električni avtomobili imajo večinoma različne možnosti regenerativnega zaviranja (regeneracije). Ko spustite stopalko za plin, lahko vozilo hitreje upočasni in se bo baterija hitreje napolnila, ali pa upočasni bolj gladko in se baterija ne bo napolnila tako hitro. Ko izberete bolj agresiven način regeneracije, ta deluje podobno kot zavore. Na spolzki podlagi lahko prenaglo upočasnjevanje povzroči izgubo nadzora.. To je še posebej pomembno upoštevati pri vožnji v zavojih. Vedno upočasnite postopno in to počnite med vožnjo v ravni črti. Prosimo, preberite in si oglejte naše nasvete za varno zimsko vožnjo za več podrobnosti o zaviranju v zavojih.

 Kam na servis, popravilo zimskih gum za električne avtomobile?

Priporočamo, da se obrnete na svojega prodajalca pnevmatik in se prepričate, da imajo tehnike, ki so strokovnjaki za električna vozila in imajo ustrezno opremo. Vsak Michelinov prodajalec ali prodajalec, pri katerem ste kupili svoje vozilo EV, je lahko prava možnost.

Ste naleteli na predrto pnevmatiko? Čeprav je možno namestiti rezervno pnevmatiko doma, je lažje, varneje in veliko hitreje, če za to poskrbi strokovnjak. Vseeno se prepričajte, da potujete z ustrezno opremo za nujne primere.

map search desktop

Poiščite trgovino s pnevmatikami blizu vas v sekundah

Išči po
Naslov, mesto ali poštna številka
Avtomobil
  • Avtomobil
  • Motorno kolo
Ugotovi mojo lokacijo
Išči

Pravna obvestila

(1) Zunanji testi v izvedbi TESTNEGA CENTRA DEKRA, na zahtevo Michelina, na Volkswagnu Golf VII marca in aprila 2018 z dimenzijo 225/40 R18 s pnevmatikami CONTINENTAL WinterContact TS850P, DUNLOP WinterSport5, GOODYEAR UltraGrip Performance Gen 1, PIRELLI Winter SottoZero3 in Nokian WRA4 in zunanji testi v izvedbi TESTNEGA CENTRA DEKRA, na zahtevo Michelina, na Volkswagen Passatu februarja in marca 2019 z dimenzijo 235/45 R18 s pnevmatikami CONTINENTAL WinterContact TS850P in CONTINENTAL WinterContact TS860S. Preskuse kotalnega upora je leta 2018 izvedel TÜV SÜD z dimenzijo 225/40 R18 92V XL, za primerjavo pnevmatik MICHELIN Pilot Alpin 5 in MICHELIN Pilot Alpin 4. preskusje bil izveden tudi interno s strani Michelina na pnevmatiki MICHELIN Pilot Alpin 5 za uredbo R117.


(2) Preskusi zaviranja na snegu in mokri podlagi, ki jih je na zahtevo Michelina izvedel TÜV SÜD Product Service, december 2017–januar 2018, na dimenziji 205/55 R16 91H na vozilu Volkswagen Golf 7, pri čemer so primerjali nove in obrabljene pnevmatike MICHELIN Alpin 6 s pnevmatikami MICHELIN Alpin 5. Obrabljene pomeni obrabljene na stroju (obrušene) do globine indikatorja obrabe tekalne plasti v skladu z evropsko uredbo za indikator obrabe tekalne plasti ECE R30r03f. V vsakem primeru upoštevajte lokalno zakonodajo za zimske pnevmatike.

 

(3) Ravnovesje zmogljivosti – Ravnovesje zmogljivosti, dokazano s preskusi, izvedenimi v letih 2020 in 2021, za zaviranje na suhi podlagi, zaviranje na mokri podlagi z novimi in obrabljenimi pnevmatikami, zaviranje na snegu z novimi in obrabljenimi pnevmatikami, oprijem na snegu z novimi in obrabljenimi pnevmatikami, kotalni upor, življenjska doba – glejte podrobnosti preskusa v pravnih obvestilih a, b, c, d, e, f - MICHELIN CrossClimate 2 zaseda 6 vodilnih mest na 9 testih.
(a) - Preskus zaviranja na snegu - Preizkuse zaviranja na snegu, ki jih je izvedel TÜV SÜD Product Service na zahtevo Michelina, med 30 in 10 km/h, februar 2021 (na novih in 2 mm brušenih), na dimenziji 205/55 R16 94V XL na VW Golf 7 primerjava MICHELIN CrossClimate 2 (nove: 100 %-obrabljene: 100 %) v primerjavi z MICHELIN CrossClimate + (nove: 95 %-obrabljene: 88,1 %); BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nove: 92,4% - obrabljene: 70,9%); CONTINENTAL AllSeasonContact (nove: 99,5 % - obrabljene: 96,4 %); GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nove: 97,6 % - obrabljene: 94,1 %); PIRELLI Cinturato All Season Plus (nove: 81,9 % - obrabljene: 77,0 %)."

(b) – Preskus oprijema na snegu – Preizkus oprijema na snegu, ki ga je opravila TÜV SÜD Product Service na zahtevo Michelina, februar 2021 (na novih in obrušenih 2 mm ostanka profila), na dimenziji 205/55 R16 94V XL na VW Golf 7 s primerjavo MICHELIN CrossClimate 2 (nove: 100 % - obrabljene: 100 %) v primerjavi z MICHELIN CrossClimate + (nove: 95,1 % - obrabljene: 87,5 %); BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nove: 84,6 % - obrabljene: 65,2 %) ; CONTINENTAL AllSeasonContact (nove: 95,6 % - obrabljene: 91,9 %); GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nove: 94,6 % - obrabljene: 90,6 %); PIRELLI Cinturato All Season Plus (nove: 72,0 % - obrabljene: 54,2 %).
(c) – Preskus zaviranja na mokrem – Preskuse zaviranja na mokrem, ki jih je izvedel TÜV SÜD Product Service na zahtevo Michelina, med 80 in 20 km/h, oktober 2020–april 2021 (obrabljene pomeni, ko je obrabljene na stroju (obrušene) do globine indikatorja obrabe tekalne plasti. v skladu z evropsko uredbo: ECE R30r03f), na dimenziji 205/55 R16 94V XL na VW Golf 7 primerjava MICHELIN CrossClimate 2 (nove: 100% - obrabljene: 100%) v primerjavi z MICHELIN CrossClimate + (nove: 98,2% - obrabljene: 101,1% ) ; BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (nove: 103,2% - obrabljene: 99,5%); CONTINENTAL AllSeasonContact (nove: 94,9 % - obrabljene: 96,1 %); GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (nove: 95 % - obrabljene: 93,5 %); PIRELLI Cinturato All Season Plus (nove: 96,7 % - obrabljene: 89 %). (d) – Preskus zaviranja na suhem – Preskusi zaviranja na suhem, ki jih je izvedel TÜV SÜD Product Service na zahtevo Michelina, med 100 in 0 km/h, februar 2021, na dimenziji 205/55 R16 94V XL na VW Golf 7 s primerjavo MICHELIN CrossClimate 2 (100 %) v primerjavi z MICHELIN CrossClimate + (96,2 %); BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (98,1 %); CONTINENTAL AllSeasonContact (92,4 %); GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (89,9 %); PIRELLI Cinturato All Season Plus (89,4 %).
(e) – Življenjska doba - Preskus življenjske dobe, ki ga je izvedel TESTNI CENTER DEKRA, na zahtevo Michelina, decembra 2020, na dimenziji 205/55 R16 94V XL na VW Golf 7; primerjava pnevmatik MICHELIN CrossClimate 2 (100 %); CONTINENTAL AllSeasonContact (100,8 %) in GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-3 (108,4 %) ; BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO (69,7%) ; PIRELLI Cinturato All Season Plus (96,9 %). Preizkus življenjske dobe pri povprečni dejanski uporabi (D50) s 14.460 km vožnje in preračunano življenjsko dobo pri ostanku globine profila 1,6 mm.
(f) – Kotalni upor – preskuse kotalnega upora je na stroju izvedlo podjetje Applus Idiada, na zahtevo Michelina, avgusta 2020, na dimenziji 205/55 R16 94V XL, pri čemer so primerjali MICHELIN CrossClimate 2 (7,30 kg/t) z MICHELIN CrossClimate + (8,20 kg). /t) Okolju prijazna vožnja je odvisna predvsem od voznih navad, vozila ali tlaka v pnevmatikah.
Rezultati se lahko razlikujejo glede na cestne in vremenske razmere.

 

(4) Na podlagi internih raziskav, ki jih je Michelin izvedel v tehnološkem centru Ladoux (Clermont-Ferrand) med avgustom 2016 in novembrom 2017, na pnevmatikah 205/55R16 X-Ice North 3 in 205/55R16 X-Ice North 4.

(5) 9-odstotno znižanje kotalnega upora na podlagi internih raziskav, izvedenih v tehnološkem centru Ladoux (v Clermont-Ferrandu, Francija) med avgustom 2019 in januarjem 2020, v katerih so primerjali pnevmatiko MICHELIN X-Ice SNOW in pnevmatiko MICHELIN X-ICE Xi3 v velikost 195/65R15 po metodi ISO 28580 pri 50 mi/h (80 km/h).

Uporabljate spletni brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira
Uporabljate brskalnik, ki ga to spletišče ne podpira. To pomeni, da nekatere funkcije utegnejo neustrezno delovati. Posledica tega je lahko čudno obnašanje med spletnim brskanjem. Uporabite ali nadgradite/namestite enega od naslednjih brskalnikov, da boste čim bolje izkoristili to spletišče