PNEVMATIKEPNEVMATIKE NASVETINASVETI PRODAJALCIPRODAJALCI

OSNOVNO O PNEVMATIKAH

Izdelava pnevmatike. Brez kompromisov

Michelin 18 maj 2010

Izdelava pnevmatike

Ker je edini stik med vozilom in cesto, mora pnevmatika ponujati pravo ravnotežje med oprijemom, udobjem, hrupom, življenjsko dobo, energijsko učinkovitostjo in stroški lastnika. Brez sklepanja kompromisov.

Izdelane z uporabo zahtevnih postopkov

Proces izdelave pnevmatike ne vključuje le vlivanje kavčuka v kalup. Je zapleten proces, ki zahteva veliko posvečanje podrobnostim. Večina pnevmatik je izdelana ročno, zato kvaliteti namenijo veliko pozornosti. Naš sistem nadzora kvalitete se med procesom izdelave izvaja večkrat, v vseh naših tovarnah pa je enako strog. To nam omogoča enako stopnjo kakovosti vseh pnevmatik, ne glede na to, kje so bile izdelane.

Izdelava pnevmatik je proces nenehnih inovacij

Nedvomno ste že slišali za Michelinove okolju prijazne pnevmatike, ki z nizkim kotalnim uporom omogočajo prihranek goriva. Trenutno pri Michelinu razvijamo peto generacijo zelenih pnevmatik. Naš cilj je, da z vsako novo generacijo za vsaj 2% izboljšamo prihranek goriva in zmanjšamo emisije ogljikovega dioksida. To je naša tiha revolucija, v kateri smo od leta 1992 po svetu pripomogli k prihranku več kot 12 milijard litrov goriva in zmanjšanju izpustov ogljikovega dioksida za 30 milijonov metričnih ton.

Michelin je zavezan k izboljševanju ekonomičnosti porabe goriva, sočasno z ohranjanjem dolge življenjske dobe, odličnemu zaviranju na mokrih cestah, udobju in nizkim ravnem hrupa.

Pnevmatika je zapletena celota vrste sestavnih delov

Njen uspeh je odvisen od tega, kako vsak del deluje kot celota. Pnevmatika je izredno napreden produkt, ki vsebuje vrsto različnih surovin. V sodobni pnevmatiki je več kot 200 sestavnih delov.

Sestavne dele lahko razvrstimo v pet skupin:
  1. Naravni kavčuk. Glavni sestavni del tekalne plasti pnevmatik.
  2. Sintetični kavčuk. Ključni element tekalne plasti pnevmatik za kombinirana vozila in pnevmatik za vozila na štirikolesni pogon.
  3. Ogljikove saje in kremen. Uporabljata se kot sredstvo za večjo čvrstost pnevmatike in njeno večjo odpornost na obrabo.
  4. Kovinski in tekstilni kabli. Ti tvorijo okostje pnevmatike in zagotavljajo pravilno geometrijo in rigidnost.
  5. Razne kemične spojine. Pnevmatiki omogočajo posebne lastnosti, kot je nizek kotalni upor ali ultra-visok oprijem.

POIŠČITE PRAVE PNEVMATIKE MICHELIN ZA OSEBNA VOZILA

Za priporočilo vnesite podatke o avtu / dimenziji pnevmatik, določite potrebe za vožnjo

Prispevki, ki ste si jih nazadnje ogledali

V zbirki prispevkov, ki ste si jih nazadnje ogledali, ni ničesar

  • OSEBNA VOZILA
  • SUV - 4X4
  • LAHKA TOVORNA VOZILA - AVTODOMI
Loader